#1
Kaasaap zei:Ik ben nu 14 en zou heel graag aan de paddo's gaan, het liefst vandaag nog, maar ik doe het nog niet. Ik ben (best) wel volwassen in mijn manier van denken enz. , maar van ervaringen van andere mensen die zeggen dat ze het liever hadden genomen als ze wat ouder waren, lijkt het me toch slimmer om het iets later te doen. Wiet en hasj is toch ook leuk voor de periode ??-18![]()
kijk, dat is verstandig. Ikzelf was 18 toen ik voor het eerst paddo's nam, maar zelfs dan ben je geestelijk nog niet volgroeid.
