#1
Aah.

mocridhe zei:Waarom zou je ook zó snel achter elkaar willen trippen? Just curious - want ik ben altijd wel even bezig met alles in me opnemen naderhand, enzo.
acidsmak zei:oke nou ik ga vanavond een poging wagen!!![]()
Wat is trouwens de beste manier om passiebloem te gebruiken?
acidsmak zei:nee ik neem zeker niet te veel passiebloem!!
en in combi met half xtc pilletje?is dat teveel van t goede?eerst halfje en als de werking van de paddo's afneemt dan de passiebloem??
Mocridhe zei:Waarom zou je ook zó snel achter elkaar willen trippen? Just curious - want ik ben altijd wel even bezig met alles in me opnemen naderhand, enzo.
Pikachu zei:XTC gaat niet samen met MAO remmers! Absoluut niet doen!
omdat ik vorige week met iemand zat die adhd hier zat dus was me echt veel te druk dus vond de trip tegenvallen dus ik bleef hongerig achter :Pmocridhe zei:Waarom zou je ook zó snel achter elkaar willen trippen? Just curious - want ik ben altijd wel even bezig met alles in me opnemen naderhand, enzo.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."