Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHuh! Paddo's totaal geen effect, help me!

Huh! Paddo's totaal geen effect, help me!

41 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#1
Gewoon terug gaan en je verhaal houden. Als er meer mensen met dat verhaal zijn gekomen krijg je bij ons 2 gratis porties naar keuze. Er kan altijd een lading slecht gekweekte schimmel binnen zijn gekomen.

Maar wel teruggaan dus. Veel plezier met het betere werk,
J
Jeroen83Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Kigh zei:
Ik zou er nog zeker een tijd mee wachte ivm tolerantie.
Er wordt vaak aangeraden om 1 maand tussen de trips te houden, maar om het zeker te weten, wacht ik altijd 2 maanden (behalve als 't echt ff niet anders kan natuurlijk:grin:).

Ik ben bang dat als je ze vrijdag weer neemt, je weer geen effect zult hebben en dan schiet je natuurlijk volledig langs je doel :).
Klik om te vergroten...

Ik wacht meestal twee week tot een week, na een maand wachten heb ik nooit harder getript ofzo :) ik denk dat 2 weken tot een maand perfect is dus :grin:
K
KighLid
01-01-2024, 00:00
#3
Overal waar ik over tolerantie las, stond min. 1 maand, daar steunde ik mijn bewering op :).
Het kan natuurlijk dat het minder is, maar heb niet zoveel ervaring dat ik daarover mee kan praten.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
3 dagen, weet ik uit ervaring is te kort. Bij LSD is tollerantie zo goed als weg na 1.5 week, hoewel het na een maand meer impact heeft. Bij paddo´s is het na een week of 2 ook wel weg maar een maand wachter maakt het toch specialer.
l
liamgallagherLid
01-01-2024, 00:00
#5
Maar jongens, dinsdag was de allereerste keer dat ik paddos heb gegeten.
Ik had een half portie van die gare zooi gehad.
En het had dus totaal geen effect omdat het een slechte/oude/kutlevering naar de shop was. Morgen krijg ik superverse, goeie, nieuwe.

Denken jullie dan dat als ik het morgen eet (wat meer dan een halve portie), wel kans heb op wat vette visuals?

Misschien is die tolerantie (en die maand tussen het gebruik e.d.) wel anders omdat de vorige keer totaal geen effect had...
Misschien zit er niks meer in m'n lichaam omdat er daadwerkelijk nooit iets trippends is m'n lichaam is geweest vanwege de slechte kwaliteit van die paddo's...?
Dus misschien heeft mijn lichaam morgen wel het gevoel alsof ik het voor het eerst neem, omdat er nu wel echte goeie trippende stoffen m'n lichaam binnenkomen....(?)
Zit er er een kern van waarheid in m'n verhaal of lul ik nou bullshit?
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Als het niet werkte lijkt het me sterk dat je tollerantie zou hebben.. je moet wel psilocybine binnenkrijgen voor tollerantie, als het hele sleche slappe paddo's waren denk ik dat het best kan. Bovendien neemt tollerantie toe, stel je doet paddo's en het pakt goed uti en werkt sterk, en je doet het drie dagen later weer dan werkt het ook maar iets minder intens maar nog steeds goed visueel enzo, maar de 3 dagen dáárna doet het bijna niks, paar visuals, beetje vaag gevoel maar erg mild.
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#7
volgens mij gewoon weer proberen hoor :wink:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb een keer maar 5dagen tussen 2paddotrips in laten zitten omdat ik het een keer alleen wou doen. Het werkte meer dan prima hoor :openmouth:
l
liamgallagherLid
01-01-2024, 00:00
#9
oke harstikke bedankt guys
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#10
true, ik heb ook een keer 2 dagen in de week gedaan, tripte kanshard
k
kaboutertjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik had vorige x samen met een vriendin ieders een halve posie ok maar ik voelde er gewoon helemaal niets van!! gewoon zonde van je geld... :openmouth:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik weet sowieso dat elke keer als ik paddo's nam (Ik trip tegenwoordig altijd op mexicaantjes :P) de hoeden nooit wijdopen staan of zo.. mischien nooit zulke gehad? De mijne zijn meestal ook niet breekbaar of zo..
l
liamgallagherLid
01-01-2024, 00:00
#13
Angramar Temenos zei:
Simpelweg: Je bent genaaid door je shop.
Klik om te vergroten...


mmm kenkr, houdsbaarheiddatum is 11 september, en t was gewoon een echt bakkie met een sealsticker eromheen, ma goed. ik zal er dan morgen maar even langsgaan :confused:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#14
Laat je vooral niet afschepen met een smoes! Succes.
l
liamgallagherLid
01-01-2024, 00:00
#15
ExceptionalInsight zei:
Laat je vooral niet afschepen met een smoes! Succes.
Klik om te vergroten...

thnks mate,

ik laat t je morgenmiddag ff weten hoe t was
l
liamgallagherLid
01-01-2024, 00:00
#16
ExceptionalInsight zei:
Laat je vooral niet afschepen met een smoes! Succes.
Klik om te vergroten...

zien paddos er niet uit zoals die van mij als ze gewoon over datum zijn?
niet zwaar verrot ofzo maar gewoon slap, zwartig, breekbaar, geen effect, e.d.
Bij jou waren de hoedjes ook nog rond gesloten, bij bij stonden ze al helemaal open, maakt dat ook verschil denk je? dat ze dus al veel ouders zijn...
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#17
liamgallagher zei:
zien paddos er niet uit zoals die van mij als ze gewoon over datum zijn?
niet zwaar verrot ofzo maar gewoon slap, zwartig, breekbaar, geen effect, e.d.
Bij jou waren de hoedjes ook nog rond gesloten, bij bij stonden ze al helemaal open, maakt dat ook verschil denk je? dat ze dus al veel ouders zijn...
Klik om te vergroten...
Dat zou ik niet durven zeggen, voor mijn gevoel zien ze er niet echt gezond uit. Ik heb beiden regelmatig gehad, open hoedjes, gesloten hoedjes, maar ik heb nog nooit paddenstoelen gehad die niet werkten. Zoals jij ze beschrijft lijkt het me toch dat er iets mis mee is, zo heb ik ze in ieder geval nog nooit gehad.
l
liamgallagherLid
01-01-2024, 00:00
#18
Hehe, oke dankejwel boys,
daarom vroeg ik t even aan jullie, straks kom ik daar aaan, te klagen, en die knakker zegt; aaaah dat is logish jongen, dat ligt daar en daar aan!
Maar als jullie t ook zo vreemd vinden heb ik morgen wat meer te zeggen :wink:

thnks!
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#19
liamgallagher zei:
aaaah dat is logish jongen, dat ligt daar en daar aan!
Maar als jullie t ook zo vreemd vinden heb ik morgen wat meer te zeggen
Klik om te vergroten...

Is dat de normale gang van zaken dan in die smartshop?
l
liamgallagherLid
01-01-2024, 00:00
#20
zommes zei:
liamgallagher zei:
aaaah dat is logish jongen, dat ligt daar en daar aan!
Maar als jullie t ook zo vreemd vinden heb ik morgen wat meer te zeggen
Klik om te vergroten...

Is dat de normale gang van zaken dan in die smartshop?
Klik om te vergroten...

haha nee maar kijk, bijvoorbeeld: ik leg de hele situatie uit, en hij noemt een reden waarom het niet werkte wat bij de mensen die meer van paddo's afweten vaker voorkomt en begrijpelijk is.

Maar dat is dus niet zo.
maar ik vroeg het voor de zekerheid
Ik ben een newbie qua mushrooms.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."