#1
mag niet ul
Angramar Temenos zei:Je begrijpt dat ik daar zo stoned als een garnaal was, en 10 biertjes ophad of zo?zo loop ik er normaal echt niet bij :P
En je lijkt me echt zo'n mooibooi twink van superdudes.nl
![]()
ExceptionalInsight zei:Heel netjes, zo hoort het! Equadoriaansen heb ik maar 1 keer een half portie van gehad, vermakelijk, maar door de hoeveelheid niet erg hard. Amazonian xtc heb ik wel goede ervaringen mee, je kunt natuurlijk ook 2 van de één en 1 van de ander nemen.
Angramar Temenos zei:Je begrijpt dat ik daar zo stoned als een garnaal was, en 10 biertjes ophad of zo?zo loop ik er normaal echt niet bij :P
En je lijkt me echt zo'n mooibooi twink van superdudes.nl
![]()
Kigh zei:Ik zou er nog zeker een tijd mee wachte ivm tolerantie.
Er wordt vaak aangeraden om 1 maand tussen de trips te houden, maar om het zeker te weten, wacht ik altijd 2 maanden (behalve als 't echt ff niet anders kan natuurlijk).
Ik ben bang dat als je ze vrijdag weer neemt, je weer geen effect zult hebben en dan schiet je natuurlijk volledig langs je doel.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."