#1
Ik heb deze magische paddestoel gerookt en gegeten :P alleen was het stuk dat ik at niet goed droog en voelde er niet veel van buiten een lichte misselijkheid . het roken ervan was wel fijn . heel ontspannen gevoel , alles is mooi . eigenlijk gewoon zo'n Peace gevoel met alles wat je ziet en om je heen zit , geeft je vooral het gevoel om alleen te zijn vond ik . het eten ervan wil ik zeker opnieuw proberen . wel goed gedroogd dan ![:flushed:]()