#1
Ik las overlaatst in de Knack (Magazine) dat het hier legaal is, maar dat ze wel proberen het te verbieden.
Sunseed zei:Hey,
4. Ik las ergens dat ik best begin met ene halve. verkort dit de trip ook of is hij alleen minder zwaar ? Kan ik ook beginnen met een kwartje ?
Ja zo iemand die ik ken op msn zij me dat ik best begin met een halve paddestoel (hem in 2 stukken snij fzo weetikveel).caatje zei:Sunseed zei:Hey,
4. Ik las ergens dat ik best begin met ene halve. verkort dit de trip ook of is hij alleen minder zwaar ? Kan ik ook beginnen met een kwartje ?
Beetje vreemde vraag...Het lijkt me dat je het hier over een pilletje hebt? Verder krijg je bij een goede smartshop meestal uitgebreide uitleg als je er om vraagt. (bij Sirius in Eindhoven heeeeel duidelijk) Lees ook eens wat trip reports!
Sunseed zei:Ja zo iemand die ik ken op msn zij me dat ik best begin met een halve paddestoel (hem in 2 stukken snij fzo weetikveel).caatje zei:Sunseed zei:Hey,
4. Ik las ergens dat ik best begin met ene halve. verkort dit de trip ook of is hij alleen minder zwaar ? Kan ik ook beginnen met een kwartje ?
Beetje vreemde vraag...Het lijkt me dat je het hier over een pilletje hebt? Verder krijg je bij een goede smartshop meestal uitgebreide uitleg als je er om vraagt. (bij Sirius in Eindhoven heeeeel duidelijk) Lees ook eens wat trip reports!
Smartshops, is dat hetzelfde als coffeeshops ?
Btw ik woon in belgie, en heb niet echt direct vervoer naar nederland. ik zou ze laten versturen met de post door iemand, of mag dat niet ? (Paddo's zijn toch legaal?)
Sunseed zei:Ik las overlaatst in de Knack (Magazine) dat het hier legaal is, maar dat ze wel proberen het te verbieden.
Ervaren, En ontdekken wat iedereen er zo speciaal aan vind. Hopend dat et mn leven wat boeiender maakt.Hylke zei:Overigens ook wel belangrijk: wat wil je bereik met je trip? Wil je gewoon lekker lachen, wil je het gewoon eens ervaren, of wil je echt je psyche doorgronden, filosoferen etc.?
Ok, sommige zeiden me dat ik beter met truffels begin, maar dan toch maar beter met mexicaanse ?Welhallodaar zei:je kan best beginnen met 1/3 en over anderhalf uur pas bijdoseren. wel mexicaantjes kopen! geen andere soorten. en in hoeverre het ongezond is weet ik niet maar volgens mij zijn drugs nooit echt ongezond alleen kijk wel uit dat je niet een bezem pakt en onder je benen zet en dan uit het raam klimt ofzo
Haha ja inderdaadWelhallodaar zei:Um over bad-trips die kan je zelf niet triggeren maar als je een krijgt blijf dan denken dat het nep is en dat het wel weer over gaat. Gebruik niks anders dan mexicaantjes voor de eerste keer alhoewel truffels ook kunnen zou ik ze niet onderschatten. 15 gram is een halve portie volgens elephantos.nl (van mexicaantjes). suikerwater is trouwens helemaal niet nodig bij een milde paddo trip alleen bij de sterkere misschien. ook kan je na of tijdens de trip honger krijgen zet daarom eten klaar. misschien is het ook handig om eerst eeen goede nachtrust te krijgen en daarna te gaan trippen. kijk wel uit met chocola want dit is een mao remmer. Mjah nu moet je echt die paddo's gaan eten hoor want ik vind dat ik wel genoeg heb gezegd
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."