Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSmaak van paddo's

Smaak van paddo's

29 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#1
Echt lekker zijn ze niet. Heb nog nooit thee van gezet of ergens doorheen gegooid. Altijd gewoon rauw opgevroten. Valt me wel op dat ze, hoe vaker je ze eet, steeds minder vies worden. Een lekker maaltje zal het nooit worden natuurlijk maar vroeger moest ik egt moeite doen om ze weg te krijgen. Nu hap ik ze gewoon weg :)
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#2
De smaak van Paddo,s lijkt ook een beetje op de geur van die grijze (gist?)kattesnoepjes.
beter zet je er thee van ,, al dat paddovlees word weer een drillerige-brei bij het doorslikken.
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik vind paddo`s niet vies. kan het zo droog opeten.
H
HawkLid
01-01-2024, 00:00
#4
20080101 zei:
Smaakt gewoon naar aarde.
Klik om te vergroten...
Hahahahaha, daar kun je bad van gaan...
Geloof me, ik heb het meegemaakt
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#5
yeti zei:
Ge kunt ze ook het beste lekker meebakken in een omeletje van kwarteleieren. Goed op smaak brengen met zout, peper, dille, paprikapoeder, knoflook, peterselie en een laagje gesmolten emmenthaler-kaas :)
Heb je meteen een goede bodem voor de trip :mrgreen:
Smullen maar!
Klik om te vergroten...

Meebakken is inderdaad een goeie optie.

Verplaatst naar Natuurlijke Empathogenen.
h
henkie84Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Persoonlijk nog nooit problemen gehad bij het opeten van paddo's. Ja, ze smaken naar modder en bladeren, maar dat is ook de mindstate die ze je gunnen. Je bent wat je eet, zeg maar.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#7
cronos zei:
Lekker is het niet maar ranzig gaat wel heel erg ver.wat betekent het woord"ranzig"? :rolleyes: als belg ken ik dit woord niet :wink:
Klik om te vergroten...


http://www.mijnwoordenboek.nl/synoniemen/ranzig
X
X_mellOwLid
01-01-2024, 00:00
#8
hmmmm.. paddows
de smaak.. Omg. praat me er nie Over.
Ben al een paar keer (bijna) over me zuiger gegaan. hahahah.
K kauw het meestal weg met fristi,cola ofso. (Self een x met doritos.)
K lus ook geen champions. sowieso geen ene paddestoel.!
Lowl!.nee .. k vin het niet lekker. ^^
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#9
Je zal weinig mensen tegenkomen die het lekker vinden :P Zoals k al zei, eet ze vrij makkelijk op tegenwoordig. Snel kauwen, wel goed, en om de paar happen spoelen met water. Ik vind ze trouwens totaal niet zuur? :confused: Bij gedroogde vond ik ze wel wat zuurder. Maar verse :confused:
Vind het maar een soort muffige smaak ofzo, kan juiste woord niet vinden :P
R
Roper207Lid
01-01-2024, 00:00
#10
kleine stukjes hakken en in de soep ermee=)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."