#1
Echt lekker zijn ze niet. Heb nog nooit thee van gezet of ergens doorheen gegooid. Altijd gewoon rauw opgevroten. Valt me wel op dat ze, hoe vaker je ze eet, steeds minder vies worden. Een lekker maaltje zal het nooit worden natuurlijk maar vroeger moest ik egt moeite doen om ze weg te krijgen. Nu hap ik ze gewoon weg ![:)]()
als belg ken ik dit woord niet