Dit heb ik van een dokter, nooit zelf ervaren, nooit zelf gezien, nooit echt iets van gelezen.
Wel veel van gehoord.
Bij LSD kunt ge na zoveel jaren nog een trip krijgen. En dit is wat de dokter mij zei:
Als je aan het rijden bent, en die lsd komt na zoveel jaren terug (had een speciale naam hoor) dan kan de bestuurder wel eens waanideeën krijgen en denken dat ie over ander -rijdende- auto's kan springen, en er zodus frontaal oprijdt.
Ik herhaal ter stelligste, dat is niet mijn ervaring. Ik heb één maal lsd gedaan en vond het gevoel TE chemisch in mijn hoofd. Geef mij maar liever die "stoned/euforie" dat paddo's geven
![:)]()
Maarja dat is voor iedereen anders zeker?
Mijn eerste en laatste LSD trip was een double hofman (of hoe je da ook schrijft)
NOOIT MEER LOL... Echtig waar, nooit meer haha