Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEen ander introduceren aan de wondere wereld van Psilocybine

Een ander introduceren aan de wondere wereld van Psilocybine

37 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#1
yaay nu heb je lekker een heel bakkie voor jezelf :stoned:
R

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
Riel
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
niet doen. als ik het zo lees zijn jullie onbekende van elkaar. jullie spreken elkaar vast wel af en toe maar jullie 'kennen' elkaar niet.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ken der nu ong. 3 jaar, ook hele persoonlijke dingen etc.
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#4
zorg voor sportdrankjes, fruit en druivensuiker. zal vast leuk worden
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#5
bad trip geheid voor dat meisje, ik heb jou hoofd weleens ergens gezien, daar zou ik niet blij van worden onder een trip.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#6
gNuxx zei:
bad trip geheid voor dat meisje, ik heb jou hoofd weleens ergens gezien, daar zou ik niet blij van worden onder een trip.
Klik om te vergroten...

haha :tearsofjoy:
D
DopesmokeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Succes!
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wordt in ieder geval leuk! Ik kijk er echt naar uit! :tearsofjoy:
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#9
ExceptionalInsight zei:
Ik denk dat je het sowieso wel van plan bent te gaan doen en ik ken die vastberadenheid, dus ik zal het verder niet proberen uit je hoofd te praten. Ik zou als ik jou was wel een andere dag uitkiezen, eentje zonder verplichtingen. Tijdsdruk tijdens een trip is zo'n beetje het kutste dat er is, hoe vroeg je 's ochtends ook begint. En wat de rest zegt, ze zal na haar eerste trip echt geen zin hebben in een schoolfeest denk ik.
Klik om te vergroten...

indeed!

A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik hoop alleen niet dat het die vrijdag gaat regenen -.-
K
KighLid
01-01-2024, 00:00
#11
Heb het nog nooit meegemaakt maar, als het warm is en regent, lijkt me dat bestwel een chille ervaring. Heb jammergenoeg alleen koude regen in het donker meegemaakt (trippend), niet zo fijn.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#12
Danké, ik hoop dat het allemaal goed uitpakt. :smoke:
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#13
Kigh zei:
Heb het nog nooit meegemaakt maar, als het warm is en regent, lijkt me dat bestwel een chille ervaring. Heb jammergenoeg alleen koude regen in het donker meegemaakt (trippend), niet zo fijn.
Klik om te vergroten...

Je voelt er niks van, je ziet alleen alle kleuren van de regenboog uit de hemel neerdalen op je. Wel klote dat je op een gegeven moment nat wordt ;(
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dat natte, koude & klamme bij een trip lijkt me niet zo'n plezier... Nuchter ben ik er al geen fan van.
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Je bereidt je voor. Je geniet van de trip. Ik heb er vertrouwen in. Het schoolfeest wordt skippen denk ik.

Enjoy!
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hehe, ik heb der echt zin in nu!! Ik heb alles al geregeld, het schoolfeest gaan we nu waarch sowieso niet, en na de trip gaan we naar huis, samen tripreport schrijven (gaan we hier posten).
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Nou succes gewenst voor je vriendinnetje :wink:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#18
Het gaat niet door :( . Ze wil op het laatste moment niet meer, ik heb de paddo's al gekocht -.-;
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Naaierij. Wat is haar verhaal?

Tja, aandringen kan niet he...
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#20
Yep, maar alleen vind ik dus veel minder leuk. Ik ga proberen om alsnog iemand mee te krijgen :(. Misch. een ervaren iemand, dan kunnen we een bakje each doen.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."