Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGolden Teacher paddos

Golden Teacher paddos

31 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
T
TwilightLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hm oke, je hebt gelijk dat het voor elke persoon anders is. Had ik even niet aan gedacht! :)

Maar sterkte is niet iets wat zo drastisch verschilt hoor. Misschien dat het bij Golden Teachers wel mee valt, maar verschil in sterkte is er wel degelijk:

http://www.erowid.org/plants/mushrooms/ ... nfo4.shtml
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#2
ehm tsja met het naderende verbod is het zeg maar best wel een noodzaak geworden en ik wil zeg maar wel een goeie trip hebben, misschien is het inderdaad niet verstandig om gelijk hoog in te zetten

sowieso, geen enkele drug vind ik leuk om alleen te doen :)
T
TwilightLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als je liever in gezelschap neemt (meer met het doel op amusement dus) dan zou ik sowieso inderdaad een lagere dosis nemen. Tenzij je wel graag diep wilt gaan met je vrienden. :P
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#4
Twilight zei:
Als je liever in gezelschap neemt (meer met het doel op amusement dus) dan zou ik sowieso inderdaad een lagere dosis nemen. Tenzij je wel graag diep wilt gaan met je vrienden. :P
Klik om te vergroten...

Dat is wel zo. Als je met je vrienden paddo's doet, doe je het meer voor de mooie ervaring, de lol, gezelligheid EN in mijn geval wel iig toch ook wel even wat dingen op een rijtje zetten voor jezelf ten einde van de trip. Door praten of voor jezelf gewoon. Maar in je 1tje ga je idd een stuk dieper in jezelf.

Ik zou met 2 vrienden ofzo doen en met zn 3en 2 porties mexicaanse halen. Of met 3 vrienden, dus 4 personen, 2 porties halen. Ik zie wel is dat mensen met groepen van 8 man gaan trippen. Ik heb dit wel is meegemaakt maar vond dat helemaal niks. Trippen is beter met een selecter groepje goede vrienden. Vind ik zelf, denk dat vele het wel met me eens zijn, zeker als het je 1e keer wordt..
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik zal jullie meningen+tips tegen elkaar afwegen en de beste compromis zoeken :wink:
30 november, 1 dag voor het verbod, is de datum die we gepland hebben. Best wel zin in en dat gelul over MAO remmers enz. is dat een do or don't?
s
skyLid
01-01-2024, 00:00
#6
TrippyShit zei:
Das echt bullshit wat je zegt. Dat verschilt zo erg per persoon. Ik vond Philosopher's Stones (truffels) zelf nog sterker dan golden teachers. Mexicaanse heb ik heftigere en mooiere trips op gehad dan hawaiiaanse of golden teachers. Dus om te zeggen die is sterker dit zit zo gaat nergens over. Mexicaanse 1e keer ben ik dan wel weer met je eens. Veel mensen vinden dit een mildere soort. Al vind ik het zelf de beste...
Klik om te vergroten...

Correct me if I'm wrong. Maar wat ik ooit eens begrepen heb, is dat de hele groep psilocybe cubensis ook wel Mexicaantjes genoemd worden. In dat geval valt de Golden Teacher daar ook onder. JJJ, als jij dit leest, ik ben benieuwd wat jij daar op te zeggen hebt. Ik beschouw jou wel als iemand met echte knowhow op dit gebied :wink:

:wave:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#7
sky zei:
TrippyShit zei:
Das echt bullshit wat je zegt. Dat verschilt zo erg per persoon. Ik vond Philosopher's Stones (truffels) zelf nog sterker dan golden teachers. Mexicaanse heb ik heftigere en mooiere trips op gehad dan hawaiiaanse of golden teachers. Dus om te zeggen die is sterker dit zit zo gaat nergens over. Mexicaanse 1e keer ben ik dan wel weer met je eens. Veel mensen vinden dit een mildere soort. Al vind ik het zelf de beste...
Klik om te vergroten...

Correct me if I'm wrong. Maar wat ik ooit eens begrepen heb, is dat de hele groep psilocybe cubensis ook wel Mexicaantjes genoemd worden. In dat geval valt de Golden Teacher daar ook onder. JJJ, als jij dit leest, ik ben benieuwd wat jij daar op te zeggen hebt. Ik beschouw jou wel als iemand met echte knowhow op dit gebied :wink:

:wave:
Klik om te vergroten...

Dat klopt. De mexicaanse familie is groot. Maar dat betekent niet dat ze allemaal gelijk zijn in sterkte natuurlijk. De tijger is ook een katachtige maar is toch sterker, sneller en gevaarlijker dan je huiskat.. Plus dat verschilt het ook gewoon enorm per persoon. Ik zelf vond een heel portie Golden Teachers niks vergeleken bij een half portie Mexicaanse. En dat terwijl volgens het kaartje de GT's veel sterker moesten zijn..
J
JJJLid
01-01-2024, 00:00
#8
sky zei:
Correct me if I'm wrong. Maar wat ik ooit eens begrepen heb, is dat de hele groep psilocybe cubensis ook wel Mexicaantjes genoemd worden. In dat geval valt de Golden Teacher daar ook onder. JJJ, als jij dit leest, ik ben benieuwd wat jij daar op te zeggen hebt. Ik beschouw jou wel als iemand met echte knowhow op dit gebied :wink:
:wave:
Klik om te vergroten...
Hehe, dat is teveel eer voor me hoor :grin: . Ik weet het niet zo goed, de naamgeving van die soorten is in Nederland gewoon nogal vaag, simpelweg omdat die paddenstoelen hier niet voorkomen dus geen officiële Nederlandse naam hebben. Volgens mij is de 'Mexicaanse' van de smartshop over het algemeen de psilocybe cubensis 'mexican' strain, een cubensis afkomstig uit Mexico dus. De sterkte wisselt inderdaad best wel wat tussen verschillende cubensis-strains. Is ook wel logisch als je je bedenkt dat ze van hele verschillende plekken op de wereld komen. Toch is het dezelfde soort omdat je ze gewoon kunt kruisen :) .
e
evil_kermitLid
01-01-2024, 00:00
#9
Doodkapje zei:
Hallo hallo iedereen!!! zit hier volop in een trip met golden teacher paddos.

Ben geen ervaren tripper maar de dingen die ik hier de afgelopen 3 uur al meemaak en denk... ga hier proberen nog een tripreport van te schrijven als dat nog lukt...

Heb een half doosje opgegeten en ik heb het soms ECHT WEL ontzettend zwaar. voel me momenteel (spijtig genoeg) aan de aarde gebonden. ik wil wegschieten...

Nog mensen ervaring met dit soort paddos???
en als ik me laat gaan kan mijn lichaam dan doodgaan???

hihi greetz van de onervaren tripster
Klik om te vergroten...

ik ga ze vanavond ook nemen,ga er wel thee van zetten.ben van plan foto's te nemen en dingen op te schrijven (als dat gaat lukken tenminste).
A
Annn1986Lid
01-01-2024, 00:00
#10
En is het gelukt?
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Re:

azgaza zei:
Een trip tegen misselijkheid bij de trip: muntthee, vlak na het eten drinken en je hebt echt nergens last van. Hoewel ikz elf nog nooit van paddo's gekotst heb, wel soms een ongemakkelijk gevoel of lichte misselijkheid en daar helpt het iniedergeval goed tegen.
Klik om te vergroten...

HAHA azgaza :grin:
btw Golden Teacher paddo's, wat is dat voor soort, of is het gewoon een stand-alone soort?
e
evil_kermitLid
01-01-2024, 00:00
#12
Annn1986 zei:
En is het gelukt?
Klik om te vergroten...

yeps: dit is mijn report:
http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=7&t=17723&st=0&sk=t&sd=a&start=30#p535439

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."