#1
Een tijd geleden heb ik iets gelezen over de mogelijkheid om je paddo's sterker te maken, ongeveer 2 tot 3 maal, door de toevoeging van tryptamine aan het mycelium. Nadat ik daarna had getript op paddo's heb ik het onderwerp laten liggen omdat ik de dingetjes goed vond zoals ze waren. Maar nu vraag ik me toch af of iemand dit ooit heeft geprobeerd.
Het gaat hier dus over een regelmatige toevoeging van een waterige oplossing met tryptamine HCl, in redelijk lage concentratie aan je kweekje. De tryptamine zou als extra precursor voor psilocybine werken, en dat vind ik stiekem toch wel interessant![:)]()
Het gaat hier dus over een regelmatige toevoeging van een waterige oplossing met tryptamine HCl, in redelijk lage concentratie aan je kweekje. De tryptamine zou als extra precursor voor psilocybine werken, en dat vind ik stiekem toch wel interessant

