Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAyahuasca en Multiple Sclerose

Ayahuasca en Multiple Sclerose

52 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#1
Maar hij denkt dat hij een sjamaan is door zijn psychische stoornis, das het hele verhaal :P
T
TwilightLid
01-01-2024, 00:00
#2
Pff, wat een onvrede zeg. Je zal het wel moeilijk hebben thuis, dat je hier komt om alle aandacht op te eisen. Zoals ik al zei, schrijf naar mensen die hier hun studie van maken, of schrijf de krant, dan krijg je immers wat je wilt?
Iedereen kan sjamaan worden, maar je hebt er ook talent voor nodig, geen psychische stoornissen.
Als je denkt kwik binnen te krijgen, neem vitamine C, B1 of liponzuur, dan plas je het vanzelf wel uit. Wellicht zal je dit al wel weten.
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#3
s
o
r
r
y
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#4
vogel zei:
De Autist is gewist, ik ben een Sjamaan door de Amalgaam
Klik om te vergroten...

Blijft een leuke slogan voor een skitzo :)
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#5
waarom moest die psychiatrische gNuxx nou weer reageren met, dat vogel schizofreen zou zijn
Klik om te vergroten...

nou niet anderen de schuld geven van jou problemen, met mij is niks aan de hand vriendjeee.

vogel, ik weet er genoeg vanaf, en voor mij ben je een schizofreen!

wat je er zelf van denkt maakt mij niet uit, jij houdt jezelf voor de gek en daar heb je jezelf meer mee dan mij. Dat jij in een wereld moet leven met angst voor vullingen van de tandarts, kwik, fluor en weet ik veel wat nog meer, boeit mij geen flikker eigenlijk.
Ik geef je alleen een tip dat er dingen aan gedaan kunnen worden, ga eens naar een 'echte' dokter ipv die sjamaan van je!


bye bye, lekker kotsen vogel :grin:
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#6
s
o
r
r
y
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#7
Stop dan zelf het met verneuken van topics... want watvoor kankergezwel je ook in je kop mag hebben, je doet t allemaal zelf.

En als je weet dat je dit soort bullshit post door je ziekte, voorkom dat dan door je pc uit je raam te mikken :)
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#8
vogel zei:
gNuxx zei:
waarom moest die psychiatrische gNuxx nou weer reageren met, dat vogel schizofreen zou zijn
Klik om te vergroten...

nou niet anderen de schuld geven van jou problemen, met mij is niks aan de hand vriendjeee.

vogel, ik weet er genoeg vanaf, en voor mij ben je een schizofreen!

wat je er zelf van denkt maakt mij niet uit, jij houdt jezelf voor de gek en daar heb je jezelf meer mee dan mij. Dat jij in een wereld moet leven met angst voor vullingen van de tandarts, kwik, fluor en weet ik veel wat nog meer, boeit mij geen flikker eigenlijk.
Ik geef je alleen een tip dat er dingen aan gedaan kunnen worden, ga eens naar een 'echte' dokter ipv die sjamaan van je!


bye bye, lekker kotsen vogel :grin:
Klik om te vergroten...



schizofrenie zit in je hoofd,, stemmen in je hoofd,,,
ik heb ziekte in me buik door de immuunonderdukkende werking van kwik
rot op met je schizofreen,, ga weer ontopic ,, en negeer mijn,, ik ben zwaar ziek door die gif,,
ms in me hoofd,, buik kapot,,, ik kots over je heen gNuxx...
dus please negeer me nou verder ,, en ga ontopic,

echte dokter, :confused: , ik zit bij een LAB gespecialiseerd buitenlands lab
ik heb niks meer aan die dommme dokter met ze giftige fluortabletjes en ze vuile vaccins
Klik om te vergroten...

Niet iedere schizofreen hoort stemmen, er zijn meerdere catagoriën vriend! Alles wat jij doet en gelooft duid op een schizofreen, ik stop met jou advies geven, als jij stopt met je fluor kwik en ms in je hoofd? verhalen!!

succes met je leven
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#9
gNuxx is een pestkop,,, gNuxx heeft een bipolaire persoonlijkheidstoornis,,
gNuxx is Bipo the Clown
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#10
kunnen we dan nu alsjeblieft weer ontopic gaan ,, oprotte gNUxx
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#11
jij begint ermee toch knetterbekje, en dan moet ik oprotten :grin:
en van een persoonlijkheidsstoornis heb ik geen last hoor :grin:

en je mag mij niet omdat ik zeg dat je gek bent, en dit volhoud.
maar zelf doe je EXACT hetzelfde, hou dan gewoon je mond?

succes in je leven, bye bye
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ja, ons er niet mee lastig vallen bijv. In het begin kon ik erom lachen maar nou vind ik je gewoon irritant worden :P

Ik ben ook een sjamaan door de almagaam :beer:
u
user12901258Lid
01-01-2024, 00:00
#13
mssg to gnuxx, twilight, trippyshit, Aking, Petrovic en _Kat_ en ieder die ik vergeten ben:
thx for supporting

mssg to all mods:
kunnen alle offtopics en het vogelpoep verwijderd worden uit dit topic?
(2 Posts van zeer laag niveau, zonder enige meerwaarde, 7 Posten in verkeerd subforum)

mssg to vogel:
ga naar een psychiater met je problemen als je er nog niet geweest bent in plaats van alle aandacht hier op te eisen. deze topic was voor mij een manier om goede informatie op te halen en achteraf dit topic aan mijn pa te laten lezen. denk je dat hij dit nu nog serieus neemt als hij het zou lezen?

Het punt wat de mensen van DF tegen jou hebben is dat als je zoekt naar posts die jij geplaats hebt, ongeveer elk van hen het woord kwik etc bevat en daar zijn we nu wel een beetje klaar mee. Schrijf je in op http://www.schizforum.nl/ en plaats hier svp een nieuw topic genaamd vogel's amalgaam allergie. S

Stop met het vervuilen van het board. het bevat veel goede en nuttige informatie die mensen kan helpen, en jouw gedrag op dit forum maakt het onoverzichtelijk en storend.

ik verwacht niet dat je hier een reactie op plaatst, je hebt al genoeg chaos aangebracht en in dit serieuze topic heb je niets te zoeken.
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#14
geen dank koffiegeit, nogmaals good luck!!

en vogel, ik ben vanaf nu dus niet meer de enigste die het tegen je zegt! :wink: doe er wat mee!
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#15
haha ik ben dronken
u
user12901258Lid
01-01-2024, 00:00
#16
ik wil dumpy even bedanken voor een fijne pm :)
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#17
koffiegeit zei:
ik wil dumpy even bedanken voor een fijne pm :)
Klik om te vergroten...

Geen dank, blij dat ik iets kon doen voor je :)
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#18
s
o
r
r

y
u
user12901258Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Beste DF-ers,

mijn zoektocht op internet heeft weinig informatie opgeleverd dus probeer ik op deze manier wat meer informatie te verkrijgen over de ziekte MS, en wat ayahuasca voor deze mensen kan betekenen.

Afgelopen jaar is mijn interesse naar naar ayahuasca naar zo'n hoog niveau gestegen dat ik de keuze heb gemaakt hebt absoluut ooit eens te gaan doen. Ik ben er nu nog niet klaar voor, ik weet ook niet of dat wel kan, maar ooit gaat dit gebeuren.

Waar het echter om gaat, jaaaren terug is er bij mijn vader MS geconstateerd, hij heeft vele klachten gehad als het uitvallen van 1 oog (tijdelijk), en dat bijvoorbeeld zijn evenwichtsorganen helemaal in de war waren en hij een week lang zeeziek was, etc..
Het vreemde is dat hij de afgelopen 25 jaar (gelukkig) geen symptonen meer heeft gehad. Aangezien ik weet dat MS ongeneesbaar is ben ik bang dat dit ooit terug zal gaan komen in een later stadium, en ik wil alles behalve zien hoe de kwaliteit van leven van mijn goede vader de grond in wordt getrapt door een ziekte... Ik wil dat hij vredig d'aarde verlaat!

Nu heb ik hem laatst verteld dat ik ooit ayahuasca wil gaan doen. Wat de laatste tijd in mijn hoofd bonkt is het feit dat hij vroeger MS heeft gehad, en de vraag wat sjamanen voor mijn vader kunnen betekenen. Als dit hoopvol is, overweeg ik om hem mee te vragen naar een trip in bv Peru, ik wil echter wel dat het in ceremoniele setting gebeurt.

Zijn hier mensen aanwezig die ervaring hebben met MS en Ayahuasca? Heeft iemand toevallig goede links of vrienden, familieleden, etc die mij hier meer over kunnen vertellen?

Peace, life is good!

Koffz
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Hey Man,

Succes met je ceremonie, en met je vader!

Misschien helpt dit, gaat over MS en Ayahuasca, drugs etc.

http://sclerotics.wordpress.com/about/

Hi Joseph,
I just found your site. I use have a good friend with MS and I have worked with ayahuasca. I feel that I need to more before working with my friend. Hence my websearch and finding your site. I am not very computerminded though so find trawling through webpages, slow and frustrating. Also I only have public access internet for a couple of hours a week.
I am very interested in your opinions and experiences with ayahuasca and MS. Maybe you could help me by telling me where to look for the information.

Good luck,
Chris.
Klik om te vergroten...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."