#1
Ik gebruik drugs alleen serieus, gebruik als partydrug wijs ik af. Ik ben ook sterk tegen het gebruik van heroine, cocaine, amfetamine, etc. Als drugs je niet beter maken, kun je ze beter niet gebruiken. Aan de andere kant: Doe wat je wilt is de gehele wet. Dit zijn mijn eigen leefregels, wat anderen doen en vinden is hun verantwoordelijkheid. Ik ben dan ook voorstander van totale legalisatie van alle drugs. Of misschien met uitzondering van drugs die sociaal onaanvaardbaar gedrag veroorzaken. Meth komt daar misschien voor in aanmerking, maar eigenlijk weet ik daar niet genoeg vanaf.
Mijn favoriete drug voor zelfonderzoek en zelfontwikkeling is LSD in combinatie met speciale CD's. Vooral CD's uit de serie Yggdrasil en uit Kundalini-yoga doen het heel goed.
http://www.andreas333.com/yggdrasil
http://www.andreas333.com/rasata
De gesproken woorden op dit soort cd's helpen je bij een innerlijke reis. Bij mij werkt dit alleen zonder drugs óf met LSD. Met andere drugs zijn de cd's irritant, vooral met paddo's of XTC.
Sommige cd's uit Yggdrasil gaan over zeer zware onderwerpen, zoals Haat en Angst. Normaal kun je deze onderwerpen beter vermijden als je LSD gebruikt. Met deze cd's kan ik doorheen gaan, maar ik zou ze beginners beslist afraden. Helemaal te gek is 'Kosmisch Vuur'. Je stelt je voor, dat je in een vuur van gloeiende kolen loopt. De vlammen storten zich op je als een troep uitgehongerde wolven. Je huid barst open, je bloed spuit naar buiten en je lichaam valt uiteen. Vervolgens word je meegenomen op een reis door negen vuren, die steeds een andere schil van je illusie verbrandt. Uiteindelijk los je op in het kosmisch vuur, krijg je een vlammend zwaard en als een ridder van het kosmisch vuur daal je naar de aarde door negen astrale sferen.
Wat ook wel aardig werkt is een waterpijp roken met een half glas wijn. Normaal drink ik geen alcohol en roken doe ik ook niet. (Het roken van de waterpijp kost me moeite.) Tesamen geeft het een zeer zachte trip, die goed gecombineerd kan worden met meditatie CD's.
Meditatie CD's gaan bij mij ook goed samen met Ibuprofen 400. De Ibuprofen maakt je wat meer ontspannen, zodat je je gemakkelijker laat meenemen door de meditatieve reis.
Combinatie van LSD met wiet en dit soort CD's kan heel heftig worden. Omdat ik niet rook, maakte ik vroeger een aftreksel van hennep. Eerst koken in een snelkookpan, dan in alcohol een aftreksel maken en dit laten indikken. (Ik hoop dat deze vage beschrijving niet teveel op een recept lijkt. Anders maar even knippen.)
Deze combinatie stimuleert de kundalini-energie. De laatste keer dat ik het gebruikte stond mijn hele ruggegraat in brand en kon ik niet stilzitten. Uiteindelijk een wandeling in een bos gemaakt, waarbij het vuur zich vanuit mijn ruggegraat en de aarde in de bomen ging en het hele bos verlichte. Daarna maar niet meer gecombineerd gebruikt.
XTC en meditatie cd's gaan bijna niet samen. Met LSD en een meditatie cd heb je het gevoel dat je ontzettend lang bezig bent, terwijl er in werkelijkheid maar een half uur verstreken is. Bij XTC precies het tegengestelde: Je hebt het gevoel dat je net begonnen bent, is de trip al bijna voorbij.
XTC helpt me wel bij het transformeren van het ego. Het doet iets met de maagchakra (bij de solar plexus, de maagkuil). Als je boos bent op bepaalde mensen en XTC begint te werken verdwijnt de boosheid vrij snel, vergeef je die mensen en kom je open te staan. Het helpt ook om seksuele remmingen op te lossen. Dat geldt ook voor LSD-sessies. Zowel XTC als LSD maken helende vermogens vrij. Als ik iemand masseer terwijl ik XTC of LSD heb gebruikt, voel ik de energiestromen van de ander veel beter en kan ik heel goed genezen. Als ik orale seks geef tijdens een trip ...
De eerste keer dat ik XTC gebruikte was in 1988. De XTC is die tijd was nog zuiver met een grote hoeveelheid MDMA. Volgens mij was het nog legaal. Ik kreeg het van een paar healers en tijdens die sessie ging ik helemaal open. De healers concentreerden zich op mij en hielpen me zeer traumatische ervaringen uit mijn jeugd verwerken. In die tijd werd door psychiaters in de USA gezegd:
'Een sessie met XTC doet meer dan een half jaar gesprekstherapie!'
Helaas werd het juist daardoor verboden!
LSD en XTC zijn ideale middelen om mensen te transformeren en trauma's te helen. Google maar eens op professor Bastiaans.
http://www.google.nl/search?hl=nl&q="professor+Bastiaans"&btnG=Google+zoeken&meta=cr=countryNL
De overheid heeft liever dat mensen voor de trein springen, dan dat ze risico's nemen met LSD-therapie of XTC-therapie. Alsof ernstig getraumatiseerde mensen veel te verliezen hebben!
Mijn favoriete drug voor zelfonderzoek en zelfontwikkeling is LSD in combinatie met speciale CD's. Vooral CD's uit de serie Yggdrasil en uit Kundalini-yoga doen het heel goed.
http://www.andreas333.com/yggdrasil
http://www.andreas333.com/rasata
De gesproken woorden op dit soort cd's helpen je bij een innerlijke reis. Bij mij werkt dit alleen zonder drugs óf met LSD. Met andere drugs zijn de cd's irritant, vooral met paddo's of XTC.
Sommige cd's uit Yggdrasil gaan over zeer zware onderwerpen, zoals Haat en Angst. Normaal kun je deze onderwerpen beter vermijden als je LSD gebruikt. Met deze cd's kan ik doorheen gaan, maar ik zou ze beginners beslist afraden. Helemaal te gek is 'Kosmisch Vuur'. Je stelt je voor, dat je in een vuur van gloeiende kolen loopt. De vlammen storten zich op je als een troep uitgehongerde wolven. Je huid barst open, je bloed spuit naar buiten en je lichaam valt uiteen. Vervolgens word je meegenomen op een reis door negen vuren, die steeds een andere schil van je illusie verbrandt. Uiteindelijk los je op in het kosmisch vuur, krijg je een vlammend zwaard en als een ridder van het kosmisch vuur daal je naar de aarde door negen astrale sferen.
Wat ook wel aardig werkt is een waterpijp roken met een half glas wijn. Normaal drink ik geen alcohol en roken doe ik ook niet. (Het roken van de waterpijp kost me moeite.) Tesamen geeft het een zeer zachte trip, die goed gecombineerd kan worden met meditatie CD's.
Meditatie CD's gaan bij mij ook goed samen met Ibuprofen 400. De Ibuprofen maakt je wat meer ontspannen, zodat je je gemakkelijker laat meenemen door de meditatieve reis.
Combinatie van LSD met wiet en dit soort CD's kan heel heftig worden. Omdat ik niet rook, maakte ik vroeger een aftreksel van hennep. Eerst koken in een snelkookpan, dan in alcohol een aftreksel maken en dit laten indikken. (Ik hoop dat deze vage beschrijving niet teveel op een recept lijkt. Anders maar even knippen.)
Deze combinatie stimuleert de kundalini-energie. De laatste keer dat ik het gebruikte stond mijn hele ruggegraat in brand en kon ik niet stilzitten. Uiteindelijk een wandeling in een bos gemaakt, waarbij het vuur zich vanuit mijn ruggegraat en de aarde in de bomen ging en het hele bos verlichte. Daarna maar niet meer gecombineerd gebruikt.
XTC en meditatie cd's gaan bijna niet samen. Met LSD en een meditatie cd heb je het gevoel dat je ontzettend lang bezig bent, terwijl er in werkelijkheid maar een half uur verstreken is. Bij XTC precies het tegengestelde: Je hebt het gevoel dat je net begonnen bent, is de trip al bijna voorbij.
XTC helpt me wel bij het transformeren van het ego. Het doet iets met de maagchakra (bij de solar plexus, de maagkuil). Als je boos bent op bepaalde mensen en XTC begint te werken verdwijnt de boosheid vrij snel, vergeef je die mensen en kom je open te staan. Het helpt ook om seksuele remmingen op te lossen. Dat geldt ook voor LSD-sessies. Zowel XTC als LSD maken helende vermogens vrij. Als ik iemand masseer terwijl ik XTC of LSD heb gebruikt, voel ik de energiestromen van de ander veel beter en kan ik heel goed genezen. Als ik orale seks geef tijdens een trip ...
De eerste keer dat ik XTC gebruikte was in 1988. De XTC is die tijd was nog zuiver met een grote hoeveelheid MDMA. Volgens mij was het nog legaal. Ik kreeg het van een paar healers en tijdens die sessie ging ik helemaal open. De healers concentreerden zich op mij en hielpen me zeer traumatische ervaringen uit mijn jeugd verwerken. In die tijd werd door psychiaters in de USA gezegd:
'Een sessie met XTC doet meer dan een half jaar gesprekstherapie!'
Helaas werd het juist daardoor verboden!
LSD en XTC zijn ideale middelen om mensen te transformeren en trauma's te helen. Google maar eens op professor Bastiaans.
http://www.google.nl/search?hl=nl&q="professor+Bastiaans"&btnG=Google+zoeken&meta=cr=countryNL
De overheid heeft liever dat mensen voor de trein springen, dan dat ze risico's nemen met LSD-therapie of XTC-therapie. Alsof ernstig getraumatiseerde mensen veel te verliezen hebben!