#1
Helaas niet luchtdicht/vacuüm verpakt, maar het tupperware-achtige bakkie sluit wel erg goed af.
We gaan ze in ieder geval gewoon proberen!
Bedankt voor de reacties tot nu toe, (meer zijn altijd welkom, vast ook voor andere mensen interessant) ik zal nog laten weten of de mexicaantjes hun winterslaap hebben overleefd...![:grin:]()
We gaan ze in ieder geval gewoon proberen!
Bedankt voor de reacties tot nu toe, (meer zijn altijd welkom, vast ook voor andere mensen interessant) ik zal nog laten weten of de mexicaantjes hun winterslaap hebben overleefd...