Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Om 20:30 vanavond stijgen we op... Ik laat morgen wel weten hoe de vlucht was!"
"A.s. vrijdag wil ik met wat vrienden de laatste resten van mijn paddo oogst van vorig jaar gaan nuttigen. Ik heb de paddestoelen vorig jaar geoogst, keurig gedroogd, in plastic zakjes gestopt, samen met wat droogkorrels in tupperware bakkie gedaan, bakkie hermetisch afgesloten, en in de vriezer gestopt. Zo liggen ze al zeker een jaar onaangeroerd in de vriezer. Persoonlijk verwacht ik dat ze geen potentie verloren hebben, maar ik zou dit graag wat zekerder weten. Het zou tenslotte een grote teleurstelling zijn als ze niet meer blijken te werken... Wie o wie kan mij vertellen of ze nog zullen werken? Ik heb uiteraard gezocht op dit forum, maar alleen enkele berichten aangetroffen over het in de vriezer stoppen van verse paddos. Ik ben benieuwd!"
"Dat klinkt hoopgevend! Ik was het trouwens vergeten te melden, maar het betreft mexicaantjes. Heb ook weleens gelezen dat gedroogde paddo's op kamertemperatuur zo'n 6 maanden hun potentie behouden. (waar weet ik niet meer) Ik neem aan dat dat in een donkere en koude vriezer alleen maar langer kan worden..."
"Helaas niet luchtdicht/vacuüm verpakt, maar het tupperware-achtige bakkie sluit wel erg goed af. We gaan ze in ieder geval gewoon proberen! Bedankt voor de reacties tot nu toe, (meer zijn altijd welkom, vast ook voor andere mensen interessant) ik zal nog laten weten of de mexicaantjes hun winterslaap hebben overleefd..."
"Van de 6 man die er mee deden hebben er 6 een heftige en geweldige trip gehad... De paddestoelen hadden niks, maar dan ook echt niks aan potentie verloren! We hadden wel allemaal 3,1 gram ipv 3 gram genomen, maar ik denk niet dat het 'm daar in zit Ik kan dus iedereen aanraden om z'n oogst te drogen, en vervolgens in een goed afgesloten bakkie in de vriezer te bewaren. Om precies te zijn: die van mij hebben 13,5 maand in de vriezer gelegen."