#1
beste mensen,
ik blow nu ong. 5 jaar
drink ook ong 5 jaar sterke/drank..
was een week gelede gestopt met blowen, 1 week lang.
tot dat ik dacht,,neejo,,ff lekker blowtje draaien en paar pilsies pakken.
ik had gelijk 10 heinekes gekocht,en goeie byna pure joint gerold,
5 bier voor my en 5 voor een maatje,we klokte het bier in 10/15 minute tijd op,
en gelijk erachteraan binne 10 minuten de joint op gerookt,,
wij lachen,lachen,het was 15.30 dus ik ging eten,dus we fietsten naar huis,en toen kwam ik aan in mn tuin,en alles zag er zooooo vreemd uit,,alsof ik in een herinnring leefde,alsof het een droom was,en ik gwn zo wakker zou worden,maar heb dit nog nooit gehad,het leek net alsof ik 30 jaar niet thuis was geweest,alles zag er uit als vroeger,,zo voelde het.
ik heb veel heftigere dinge mee gemaakt,heb veel erger gespaced dan dit,en ben echt zeker wel 10x zo loesoe geweest dan van die paar biertjes en 1 joint..maar deze wereld was totaal onbekent voor my.ik ging niet nokkie ofzo,het was alleen allemaal echt te raar en vreemd voor woorden.
ik moest een beetje denken aan een trip report van deze site,: 1e keer paddo's.
die gene had een badtrip en vertelde dat het net leek alsof hij in een schilderij leefde.
daar leek het ook een beetje op,, iemand dit ook ooit gehad?
ik blow nu ong. 5 jaar
drink ook ong 5 jaar sterke/drank..
was een week gelede gestopt met blowen, 1 week lang.
tot dat ik dacht,,neejo,,ff lekker blowtje draaien en paar pilsies pakken.
ik had gelijk 10 heinekes gekocht,en goeie byna pure joint gerold,
5 bier voor my en 5 voor een maatje,we klokte het bier in 10/15 minute tijd op,
en gelijk erachteraan binne 10 minuten de joint op gerookt,,
wij lachen,lachen,het was 15.30 dus ik ging eten,dus we fietsten naar huis,en toen kwam ik aan in mn tuin,en alles zag er zooooo vreemd uit,,alsof ik in een herinnring leefde,alsof het een droom was,en ik gwn zo wakker zou worden,maar heb dit nog nooit gehad,het leek net alsof ik 30 jaar niet thuis was geweest,alles zag er uit als vroeger,,zo voelde het.
ik heb veel heftigere dinge mee gemaakt,heb veel erger gespaced dan dit,en ben echt zeker wel 10x zo loesoe geweest dan van die paar biertjes en 1 joint..maar deze wereld was totaal onbekent voor my.ik ging niet nokkie ofzo,het was alleen allemaal echt te raar en vreemd voor woorden.
ik moest een beetje denken aan een trip report van deze site,: 1e keer paddo's.
die gene had een badtrip en vertelde dat het net leek alsof hij in een schilderij leefde.
daar leek het ook een beetje op,, iemand dit ook ooit gehad?

