Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsbier+wiet=leven in het verleden

bier+wiet=leven in het verleden

23 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#1
dit forum word ook met de dag erger hoor, ik snap die forumposter helemaal dat hij boos word.

hij post iets, met een vraag erin. (niet iedereen typed goed en begrijpelijk)
en de eerste post die daar op volgt is van Pak Suiker;

Ik heb een tip voor je: post geen onzin meer, sterker nog: post helemáál niet meer!
Klik om te vergroten...

dan zou ik ook zoiets hebben van krijg allemaal maar een vette ziekte, als er niet eens normaal gereageerd kan worden op je vraag, daarna uit hij zijn frustraties gewoon, en omdat niemand hem kent maar Pak Suiker wel, gaat iedereen lullig tegen de topicstarter doen. :confused:?'

no offense tbh maarja.

// ontopic
ik voel me ook vaak raar met bier en wiet :wink: de wiet versterkt je dronkenschap.
F
Flip TripLid
01-01-2024, 00:00
#2
gNuxx zei:
dit forum word ook met de dag erger hoor, ik snap die forumposter helemaal dat hij boos word.

hij post iets, met een vraag erin. (niet iedereen typed goed en begrijpelijk)
en de eerste post die daar op volgt is van Pak Suiker;

Ik heb een tip voor je: post geen onzin meer, sterker nog: post helemáál niet meer!
Klik om te vergroten...

dan zou ik ook zoiets hebben van krijg allemaal maar een vette ziekte, als er niet eens normaal gereageerd kan worden op je vraag, daarna uit hij zijn frustraties gewoon, en omdat niemand hem kent maar Pak Suiker wel, gaat iedereen lullig tegen de topicstarter doen. :confused:?'

no offense tbh maarja.

// ontopic
ik voel me ook vaak raar met bier en wiet :wink: de wiet versterkt je dronkenschap.
Klik om te vergroten...

Eensch, men had ook gewoon kunnen reageren ipv meteen zo agressief. Daarnaast was het verhaal op zich best goed leesbaar en begrijpelijk. Er stonden ,,,,, in, niet helemaal correct gebruikt maar het maakte de geschreven tekst wel duidelijk. Ik denk als hier een advocaat iets in perfect advocaten taaltje zou neerzetten het veel lastiger te begrijpen was. Ik heb toch al veel erger gezien op msn en sms, dat je het echt in 20 manieren kon interpreteren of je gewoon niet wist welk woord bedoeld wordt.

Respect de minderbegaafden onder ons, veel mensen die om wat voor reden dan ook school niet afmaken gebruiken vaak drugs, dus dan is toch logisch dat er op zo een forum ook mensen komen die de nederlandse taal niet perfect beheersen. En dan hoeven ze alsnog niet dom te zijn.
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#3
idd, voel jezelf vooral niet te goed voor dingen, dan ben je fout bezig :)

succes allemaal :wave:
f
fokkerLid
01-01-2024, 00:00
#4
DrippTone zei:
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/TDssqrDkKRk&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/TDssqrDkKRk&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]

Wat doe je dan populair dan jongen, sukkeltje. :grin:
New kids on the block is geniaal.
Klik om te vergroten...

Geniaal? Het was pas geniaal geweest als daar iemand met een pesthumeur gezeten had die net een flinke lijn sos door zn neus gehaald had. :grin:

Ja wat jonge?
<bats> :rock:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."