#1
dit forum word ook met de dag erger hoor, ik snap die forumposter helemaal dat hij boos word.
hij post iets, met een vraag erin. (niet iedereen typed goed en begrijpelijk)
en de eerste post die daar op volgt is van Pak Suiker;
dan zou ik ook zoiets hebben van krijg allemaal maar een vette ziekte, als er niet eens normaal gereageerd kan worden op je vraag, daarna uit hij zijn frustraties gewoon, en omdat niemand hem kent maar Pak Suiker wel, gaat iedereen lullig tegen de topicstarter doen.
?'
no offense tbh maarja.
// ontopic
ik voel me ook vaak raar met bier en wiet
de wiet versterkt je dronkenschap.
hij post iets, met een vraag erin. (niet iedereen typed goed en begrijpelijk)
en de eerste post die daar op volgt is van Pak Suiker;
Ik heb een tip voor je: post geen onzin meer, sterker nog: post helemáál niet meer!
dan zou ik ook zoiets hebben van krijg allemaal maar een vette ziekte, als er niet eens normaal gereageerd kan worden op je vraag, daarna uit hij zijn frustraties gewoon, en omdat niemand hem kent maar Pak Suiker wel, gaat iedereen lullig tegen de topicstarter doen.
no offense tbh maarja.
// ontopic
ik voel me ook vaak raar met bier en wiet

