#1
Gewoon eten die handel, met water.
Met de smaak is eigenlijk helemaal niets mis.
Met de smaak is eigenlijk helemaal niets mis.

Komt wel goed dus 
Stighar zei:Als je het sterkste effect wil hebben moet je ze inderdaad opeten, rustig opkauwen. Inderdaad vies, maar je zei al dat de smaak of wat dan ook je toch niet uitmaakte
Persoonlijk zet ik er altijd thee van, of ze nu vers of gedroogd zijn. Ik vind de smaak ondraaglijk, en als ik hele stukjes binnen krijg gaat mijn maag protesteren en moeten ze eruit. Waarschijnlijk zit dat tussen mijn oren alleen maar omdat ik zo walg van de smaak.
KoxBox zei:Stighar zei:Als je het sterkste effect wil hebben moet je ze inderdaad opeten, rustig opkauwen. Inderdaad vies, maar je zei al dat de smaak of wat dan ook je toch niet uitmaakte
Persoonlijk zet ik er altijd thee van, of ze nu vers of gedroogd zijn. Ik vind de smaak ondraaglijk, en als ik hele stukjes binnen krijg gaat mijn maag protesteren en moeten ze eruit. Waarschijnlijk zit dat tussen mijn oren alleen maar omdat ik zo walg van de smaak.
Maal je de droge dan eerst tot gruis als je er thee van zet?
Lijkt me wel. Eventueel is het niet eens nodig om het aan de kook te houden, als je er een deksel op doet dan blijft het heet genoeg om na 20min goede thee te hebben (zo doe ik het altijd).KoxBox zei:Dan ga ik zondag thee proberen maken. Dus een kop water in een pan gieten (en een beetje bij omdat er wel wat zal verdampen) aan de kook brengen, het vuur zachter zetten zodat het wat blijft borrelen, de gemalen paddestoelen erbij gooien en 20min op een zacht vuurtje.
Is dit de correcte manier?
JJJ zei:Lijkt me wel. Eventueel is het niet eens nodig om het aan de kook te houden, als je er een deksel op doet dan blijft het heet genoeg om na 20min goede thee te hebben (zo doe ik het altijd).KoxBox zei:Dan ga ik zondag thee proberen maken. Dus een kop water in een pan gieten (en een beetje bij omdat er wel wat zal verdampen) aan de kook brengen, het vuur zachter zetten zodat het wat blijft borrelen, de gemalen paddestoelen erbij gooien en 20min op een zacht vuurtje.
Is dit de correcte manier?
Thee werkt sneller dan opeten, en de piek komt wat eerder en is sterker. De werking is wel eerder weer afgelopen dan wanneer je ze eet.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."