Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is de beste manier gedroogde paddo's te nuttigen?

Wat is de beste manier gedroogde paddo's te nuttigen?

31 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#1
Gewoon eten die handel, met water.
Met de smaak is eigenlijk helemaal niets mis.
t
timmaniacLid
01-01-2024, 00:00
#2
truffeltjes niet nee, die kan ik zelfs voorzichtig wel als 'lekker' bestemelen.

maar mexicaantjes: bleh. smaak verneukt altijd eerste deel van me trip :P
daarom, sinaasappelsap ftw :)
O
OntopicLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik doe het meestal in de blender met chocolademelk, het voordeel is dat je dan de kleine stukjes niet ziet drijven :P
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb gisteren nog eens getript op 2g van mijn zelfkweek, heb ze weer gewoon opgegeten. Met muntthee en beschuit (omdat het schijnt dat die 2 dingen helpen tegen de maagpijn) en ik moet zeggen dat het meeviel :). Het was allesinds een wondermooie harde trip. :hearteyes:
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#5
Klinkt heel goed :grin:
Bij mij hielp muntthee ook heel goed tegen de maagpijn/misselijkheid. Aanradertje dus :grin:

Verder vind ik thee van de paddo's zetten een stuk lekkerder dan ze gewoon opeten en het werkt sneller. De werking ervan vind ik wel minder sterk dan bij het eten van de paddo's (mits je goed en lang kauwt) en ik had het idee dat de werking bij het eten ook iets langer duurt.

Welke de beste manier is, vind ik afhangen van hoe goed je tegen de smaak van de paddo's kunt. Heb je er weinig problemen mee dan zou ik ze opeten. Word je er misselijk van dan zou ik er paddo/muntthee van maken :grin:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#6
De titel zegt eigenlijk al genoeg. Ik ben zo goed als noob in het paddo gebruik, maar weet wel veel van andere triptamines. Wat ik me eigenlijk afvraag is hoe je gedroogde paddo's het beste kan nuttigen. De smaak of wat dan ook maakt me niet uit, maar ik vraag me af hoe je het beste / grootste / sterkste effect uit gedroogde paddo's kan halen. (Het gaat hier in dit geval om gedroogde Mexicaanse)

Bij voorbaat dank,
de Neger

ps. Ik heb de zoek functie en google gebruikt, maar je mag me nog steeds af knallen als dat je een beter gevoel geeft dan een duidelijk antwoord geven :wink:
p
paulXTCLid
01-01-2024, 00:00
#7
gewoon lekker opeten:P
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Het schijnt dat het niet echt lekker is :wink: Al vinden een heleboel mensen dat verse paddo's ook niet te vreten zijn en daar denk ik ook anders over :P

Is het wel zo dat je door ze te eten en goed te kauwen ze beter benut dan door bijvoorbeeld een thee te trekken? Anders zou ik ze fijn hakken / malen en ze vervolgens door een champignons cup-a-soup gooien :beer:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#9
Niet echt lekker. Vergeleken bij verse paddo's ben je marsjes en twixjes aant eten :P Ze zijn beetje raar, wat zuurder, maar zijn makkelijker weg te kauwen dan verse paddenstoelen. Gewoon opvreten dus zou ik zeggen. Anders thee van maken, alles verpoederen en in caps/bommetjes doen :P soepje verzin wat..
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Eten en zo lang mogelijk kauwen, komt het geleidelijker op. Uit gedroogde thee zetten werkt wat minder dacht ik?

Als je de smaak vervelend vind heb ik een tip. Koop wat salie (ik heb witte salie) en eet af en toe een stukje van t blaadje tijdens dat je de paddenstoelen aan t eten bent. Salie is zon overheersende smaak dat de smaak van paddenstoelen amper meer te proeven zijn. Althans in mijn ervaring. Veel plezier ermee! :grin:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Thanks voor de reacties! En ehhh Dumpy die smaak.... CITROEN!!! :beer: Komt wel goed dus :wink:

Al lijkt salie eten me ook wel verfrissend het rook anders heel lekker als het verbrand werd, misschien maar is zoeken. Is ook wel een lekker alternatief voor wierook :mrgreen:
p
paulXTCLid
01-01-2024, 00:00
#12
vorige keer bakte ik gewoon een eitje en daar de paddestoelen doorheen, is ook ganz lekker
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb ze ook gewoon opgegeten, b-e-lachelijk hoe vies die dingen smaken. Ik dacht dat ze vers al niet erger konden maar droog is het echt niet te harden. Ik denk eraan om ze in de blender te smijten met wat appelsiensap ofzo, toen de trip begon heb ik een half uur met de ergste maagpijn van mijn leven gezeten. Totdat ik een dikke boer liet dan was het over. :)
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#14
Als je het sterkste effect wil hebben moet je ze inderdaad opeten, rustig opkauwen. Inderdaad vies, maar je zei al dat de smaak of wat dan ook je toch niet uitmaakte :wink:

Persoonlijk zet ik er altijd thee van, of ze nu vers of gedroogd zijn. Ik vind de smaak ondraaglijk, en als ik hele stukjes binnen krijg gaat mijn maag protesteren en moeten ze eruit. Waarschijnlijk zit dat tussen mijn oren alleen maar omdat ik zo walg van de smaak.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#15
Stighar zei:
Als je het sterkste effect wil hebben moet je ze inderdaad opeten, rustig opkauwen. Inderdaad vies, maar je zei al dat de smaak of wat dan ook je toch niet uitmaakte :wink:

Persoonlijk zet ik er altijd thee van, of ze nu vers of gedroogd zijn. Ik vind de smaak ondraaglijk, en als ik hele stukjes binnen krijg gaat mijn maag protesteren en moeten ze eruit. Waarschijnlijk zit dat tussen mijn oren alleen maar omdat ik zo walg van de smaak.
Klik om te vergroten...

Maal je de droge dan eerst tot gruis als je er thee van zet?
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#16
KoxBox zei:
Stighar zei:
Als je het sterkste effect wil hebben moet je ze inderdaad opeten, rustig opkauwen. Inderdaad vies, maar je zei al dat de smaak of wat dan ook je toch niet uitmaakte :wink:

Persoonlijk zet ik er altijd thee van, of ze nu vers of gedroogd zijn. Ik vind de smaak ondraaglijk, en als ik hele stukjes binnen krijg gaat mijn maag protesteren en moeten ze eruit. Waarschijnlijk zit dat tussen mijn oren alleen maar omdat ik zo walg van de smaak.
Klik om te vergroten...

Maal je de droge dan eerst tot gruis als je er thee van zet?
Klik om te vergroten...

Ja, met een vijzel. En als ze vers zijn snijd ik ze in kleine stukjes :sunglasses:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dan ga ik zondag thee proberen maken. Dus een kop water in een pan gieten (en een beetje bij omdat er wel wat zal verdampen) aan de kook brengen, het vuur zachter zetten zodat het wat blijft borrelen, de gemalen paddestoelen erbij gooien en 20min op een zacht vuurtje.
Is dit de correcte manier?
J
JJJLid
01-01-2024, 00:00
#18
KoxBox zei:
Dan ga ik zondag thee proberen maken. Dus een kop water in een pan gieten (en een beetje bij omdat er wel wat zal verdampen) aan de kook brengen, het vuur zachter zetten zodat het wat blijft borrelen, de gemalen paddestoelen erbij gooien en 20min op een zacht vuurtje.
Is dit de correcte manier?
Klik om te vergroten...
Lijkt me wel. Eventueel is het niet eens nodig om het aan de kook te houden, als je er een deksel op doet dan blijft het heet genoeg om na 20min goede thee te hebben (zo doe ik het altijd).

Thee werkt sneller dan opeten, en de piek komt wat eerder en is sterker. De werking is wel eerder weer afgelopen dan wanneer je ze eet.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#19
JJJ zei:
KoxBox zei:
Dan ga ik zondag thee proberen maken. Dus een kop water in een pan gieten (en een beetje bij omdat er wel wat zal verdampen) aan de kook brengen, het vuur zachter zetten zodat het wat blijft borrelen, de gemalen paddestoelen erbij gooien en 20min op een zacht vuurtje.
Is dit de correcte manier?
Klik om te vergroten...
Lijkt me wel. Eventueel is het niet eens nodig om het aan de kook te houden, als je er een deksel op doet dan blijft het heet genoeg om na 20min goede thee te hebben (zo doe ik het altijd).

Thee werkt sneller dan opeten, en de piek komt wat eerder en is sterker. De werking is wel eerder weer afgelopen dan wanneer je ze eet.
Klik om te vergroten...

Ik moet zeggen dat ik bij gedroogde paddestoelen de piek sowieso wat sterker vind, en ik had het gevoel dat ik echt gewoon in de piek gesmeten werd van in het begin. Het leek alsof ik in een bel zat van nuchterheid en dan PATS sprong die open en zat ik midden in een trip. Ligt misschien aan mij of het feit dat het zelfkweek was.
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Zo ranzig zijn ze anders niet... Lekker is anders natuurlijk, maar ze smaken iets minder erg dan paracetamol?

*kauwt vrolijk verder*

Bedankt voor de reacties allemaal! :mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."