Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMescaline

Mescaline

13 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
E
EllaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Lieve mensen,

Jaren geleden was ik een groot fan van mescaline maar nu lijkt het of het van de aardbodem verdwenen is. :confused:

Zijn er nog mensen die het gebruiken of is het over voor altijd?
F
Flip TripLid
01-01-2024, 00:00
#2
Oei mescaline :hearteyes: , volgens mij heb ik hier dit jaar (december meegerekend) het vaakst op getript. Echt heerlijk spul, maar als je hier wat verder naar onder had gekeken had je gezien dat daar al een topic was met dezelfde naam en een paar hele goeie reacties :wave:
O
OntopicLid
01-01-2024, 00:00
#3
Waarom is al het leuke toch verboden :(
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik ga het binnenkort doen wsl. Het is er nog wel hoor maar het is gewoon niet zo iets als xtc, coke en zulke middelen die je op elke hoek van de straat kunt kopen. Ik weet zeker dat de helft van de drugsgebruikers niet eens weet wat mescaline is, snap je wat ik bedoel?

Gewoon goed zoeken, het heeft mij ook een tijd geduurd voor ik zomaar opeens dit contact had.
Succes :wave:
O
OntopicLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ben je er via via aan gekomen?
Ik zoek dit ook al een tijdje, maar ik heb niet echt de connecties ben ik bang.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nee ik ben gewoon met die persoon in contact gekomen na ongeveer 2jaar zoeken naar soorten drugs die buiten mijn bereik lagen en opeens kon ik komen aan spulletjes die ik dacht nooit te vinden en zelfs nog niet van gehoord had sommige :P Mescaline stond er ook op :grin: :grin: Maar echt fanatiek zoeken helpt ook niet ben ik bang. Opeens is die persoon er gewoon die je zocht..
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#7
het gevoel dat je droomt, maar toch ben je wakker. Voor als je wilt vliegen
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ontopic zei:
Waarom is al het leuke toch verboden :(
Klik om te vergroten...

Alleen pure mescaline is verboden, je kan gewoon san pedro en peyote's kopen in NL. als je moeite wilt doen kan je het ook extraheren uit de cactus. Maar ik zou je gewoon een lekker san pedro theetje aanraden! :grin:
t
tripsessieLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dumpy zei:
Ontopic zei:
Waarom is al het leuke toch verboden :(
Klik om te vergroten...

Alleen pure mescaline is verboden, je kan gewoon san pedro en peyote's kopen in NL. als je moeite wilt doen kan je het ook extraheren uit de cactus. Maar ik zou je gewoon een lekker san pedro theetje aanraden! :grin:
Klik om te vergroten...


Ik heb net vorige week mijn San pedro Cactus omgehakt :P. En heb ze nu al een week liggen drogen, nu is mijn Vraag kan ik er nog thee van zetten? en als nog lekker trippen??
Alvast bedankt!
H
Hellraiser_[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Dumpy zei:
Ontopic zei:
Waarom is al het leuke toch verboden :(
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Ja de overheid wil ons allen klein houden,Zei willen dat wij net als al die andere mensen gewoon elke dag netjes naar ons werk gaan zodat wij meer geld in de groote staatskas brengn


als iedermens aan de drugs zou zitten zou er niemand meer zij n die geld mde staatskas inbrenkt
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hellraiser_[NL] zei:
Dumpy zei:
Ontopic zei:
Waarom is al het leuke toch verboden :(
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Ja de overheid wil ons allen klein houden,Zei willen dat wij net als al die andere mensen gewoon elke dag netjes naar ons werk gaan zodat wij meer geld in de groote staatskas brengn


als iedermens aan de drugs zou zitten zou er niemand meer zij n die geld mde staatskas inbrenkt
Klik om te vergroten...

Tenzij je het legaliseert, zodat je er belasting over kunt vragen... maarja, dat mag niet van Oom Amerika, anders krijgt kleine JP Balkie een pak slaag voor z'n blote billetjes... :smilingimp:
b
buitenstaanderLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hellraiser_[NL] zei:
Dumpy zei:
Ontopic zei:
Waarom is al het leuke toch verboden :(
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Ja de overheid wil ons allen klein houden,Zei willen dat wij net als al die andere mensen gewoon elke dag netjes naar ons werk gaan zodat wij meer geld in de groote staatskas brengn


als iedermens aan de drugs zou zitten zou er niemand meer zij n die geld mde staatskas inbrenkt
Klik om te vergroten...

En dan zou er geen geld zijn om te zorgen dat onze lage landen blijven bestaan.
Een land moet onderhouden worden. Primair geldt daarvoor bescherming tegen de opdringende zee.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#13
buitenstaander zei:
En dan zou er geen geld zijn om te zorgen dat onze lage landen blijven bestaan.
Een land moet onderhouden worden. Primair geldt daarvoor bescherming tegen de opdringende zee.
Klik om te vergroten...

+1
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ohja, en het zou overbevolkt worden onder de bruggen en snachts op het station zouden alle bankjes vol liggen. :openmouth:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."