Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hellraiser_[NL] zei: Dumpy zei: Ontopic zei: Waarom is al het leuke toch verboden Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... Ja de overheid wil ons allen klein houden,Zei willen dat wij net als al die andere mensen gewoon elke dag netjes naar ons werk gaan zodat wij meer geld in de groote staatskas brengn als iedermens aan de drugs zou zitten zou er niemand meer zij n die geld mde staatskas inbrenkt Klik om te vergroten... En dan zou er geen geld zijn om te zorgen dat onze lage landen blijven bestaan. Een land moet onderhouden worden. Primair geldt daarvoor bescherming tegen de opdringende zee."