#1
Zo'n beetje elke paddotrip die ik heb gehad had ook een minder prettige kant, dan zouden al mn paddotrips zogenaamd bad zijn geweest. Een 'bad trip' vind ik, zoals jij ook al zegt, een trip die van begin tot eind extreem beangstigend is, ook al verzet je je er niet tegen, je wordt er toch in meegesleurd. Je hebt het echt niet meer voor het zeggen en wordt het balletje in een paddoflipperkast.Jeniger zei:Een bad trip is gewoon een benaming voor momenten waarbij er moeilijke gedachtes/gevoelens kunnen voordoen, je kan dus bij wijze van spreken tijdens een geweldige trip een tijdje "bad"gaan.
Dat dus.Jeniger zei:Maar persoonlijk vind ik dat er niet zoiets bestaat als een bad of good trip, een trip heeft bij veel personen vaak leuke makkelijke kanten, maar ook moeilijke minder leuke kanten.
En zoals hij het hier beschrijft had hij wel een fijne trip, met af en toe een minder moment, dat noem ik geen bad trip en jij blijkbaar ook niet (:Jeniger zei:En als ik het zou moeten omschrijven is een bad trip, iemand die zijn hele trip blijft steken bij het feit dat hij het moeilijk heeft, en zich verzet tegen de trip in plaats van er in mee te gaan
