Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTruffels in Blijdorp

Truffels in Blijdorp

24 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#1
HetEindeVanAlles zei:
hash zei:
HetEindeVanAlles zei:
Ik heb ook één keer truffels gedaan en was zéér blij dat ik het thuis gedaan heb hoor!

Eerste tip: doe het thuis! Als het leuk is, doe het dan 2 maanden erna in de dierentuin ofzo.
Als je het dan toch in blijdorp moet doen, neem dan VEEL suiker en vitamine c bevattende middelen mee (sinaasappelsap, suikerklontjes, koekjes) dat zwakt de trip wel wat af als de hel loskomt.
Ik heb twaalf gram gedaan - op m'n eentje. Leuke visuals die redelijk lang duurden, veel schoonheid.

Als ik jullie was zou ik beginnen met een halve portie ieders, als het na een uur meevalt nog 2/3 gram bijnemen, als het dan nog meevalt het laatste nemen. En als het dan nog steeds te weinig is PUUR beginnen blowen.

Maar doe het toch maar thuis :)
Klik om te vergroten...

goeie informatie man! op jou advies ga ik veel suiker meenemen in natuurlijke vormen( geen koekjes) en een paar appeltjes voor vitamine C. En we zullen eerst een halve nemen daarna 1/4 dan weer 1/4. We halen in die smartshop rotterdam 15 gram van de meest visuele truffels. Die bevestiging op blowen stel ik ook op prijs. we gaan met sterke mensen, niemand heeft emotionele problemen, gemiddelde leeftijd van groep is 17

oja en veel honing, want daar zit druivensuiker in en da worod toch extra snel opgenomen? ik voorzie de groep trouwens ook nog van meerdere lessen tegen bad trip en paranoia voor als het echt nodig is. zie les 1 in mijn sig
Klik om te vergroten...

Have fun! Laat de truffels je begeleiden...
Klik om te vergroten...

Je kunt beter anders fruit nemen voor vitamine c (sinasappels,mandarijn,kiwi) appels zit wel wat in maar stuk minder.

Verder hoef je niet bij een badtrippende honing naar binnen te lepelen voor de druivensuiker, dit kun je bijna puur kopen ( de bekende dextro engery uit de supermarkt).

Verder veel succes, ik zou het ook afraden vooral voor de mensen die het voor het eerst doen in de dierentuin terwijl ze jonger dan 16-18 zijn.

Maar toch veel plezier!
h
hashLid
01-01-2024, 00:00
#2
ja heel erg bedankt man.

honing ipv dextro is goed omdat het natuurlijk is(ik heb trouwens die wilde bloemenhoning van AH in een handige knijpfles) en we gaan zeker veel soorten fruit meenemen. verder doen we rustig aan met innemen, eerst half daarna kwart dan weer kwart
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#3
En??? Inmiddels al gedaan? Ben benieuwd hoe of wat? :)
Lijkt me persoonlijk niets 1e in een Zoo
J
JJJLid
01-01-2024, 00:00
#4
Fresh zei:
En??? Inmiddels al gedaan? Ben benieuwd hoe of wat? :)
Lijkt me persoonlijk niets 1e in een Zoo
Klik om te vergroten...
Lijkt mij ook geen slim idee. Ben benieuwd of het goed gegaan is...

Z'n e-mail/msn adres staat in z'n profiel, misschien kan iemand hem een berichtje sturen?
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#5
JJJ zei:
Fresh zei:
En??? Inmiddels al gedaan? Ben benieuwd hoe of wat? :)
Lijkt me persoonlijk niets 1e in een Zoo
Klik om te vergroten...
Lijkt mij ook geen slim idee. Ben benieuwd of het goed gegaan is...

Z'n e-mail/msn adres staat in z'n profiel, misschien kan iemand hem een berichtje sturen?
Klik om te vergroten...

Hehe, als je zo benieuwd bent kun je zelf even wat sturen toch? En als het niet goed gegaan is, heeftie alleen geen leuke tijd gehad en een hoop geld weggegooid.

Het is niet datie een heroïsche drugs-combo ging nemen ofzo.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."