#1
HetEindeVanAlles zei:hash zei:HetEindeVanAlles zei:Ik heb ook één keer truffels gedaan en was zéér blij dat ik het thuis gedaan heb hoor!
Eerste tip: doe het thuis! Als het leuk is, doe het dan 2 maanden erna in de dierentuin ofzo.
Als je het dan toch in blijdorp moet doen, neem dan VEEL suiker en vitamine c bevattende middelen mee (sinaasappelsap, suikerklontjes, koekjes) dat zwakt de trip wel wat af als de hel loskomt.
Ik heb twaalf gram gedaan - op m'n eentje. Leuke visuals die redelijk lang duurden, veel schoonheid.
Als ik jullie was zou ik beginnen met een halve portie ieders, als het na een uur meevalt nog 2/3 gram bijnemen, als het dan nog meevalt het laatste nemen. En als het dan nog steeds te weinig is PUUR beginnen blowen.
Maar doe het toch maar thuis![]()
goeie informatie man! op jou advies ga ik veel suiker meenemen in natuurlijke vormen( geen koekjes) en een paar appeltjes voor vitamine C. En we zullen eerst een halve nemen daarna 1/4 dan weer 1/4. We halen in die smartshop rotterdam 15 gram van de meest visuele truffels. Die bevestiging op blowen stel ik ook op prijs. we gaan met sterke mensen, niemand heeft emotionele problemen, gemiddelde leeftijd van groep is 17
oja en veel honing, want daar zit druivensuiker in en da worod toch extra snel opgenomen? ik voorzie de groep trouwens ook nog van meerdere lessen tegen bad trip en paranoia voor als het echt nodig is. zie les 1 in mijn sig
Have fun! Laat de truffels je begeleiden...
Je kunt beter anders fruit nemen voor vitamine c (sinasappels,mandarijn,kiwi) appels zit wel wat in maar stuk minder.
Verder hoef je niet bij een badtrippende honing naar binnen te lepelen voor de druivensuiker, dit kun je bijna puur kopen ( de bekende dextro engery uit de supermarkt).
Verder veel succes, ik zou het ook afraden vooral voor de mensen die het voor het eerst doen in de dierentuin terwijl ze jonger dan 16-18 zijn.
Maar toch veel plezier!