#1
JJJ zei:Lijkt mij ook geen slim idee. Ben benieuwd of het goed gegaan is...Fresh zei:En??? Inmiddels al gedaan? Ben benieuwd hoe of wat?
Lijkt me persoonlijk niets 1e in een Zoo
Z'n e-mail/msn adres staat in z'n profiel, misschien kan iemand hem een berichtje sturen?
Hehe, als je zo benieuwd bent kun je zelf even wat sturen toch? En als het niet goed gegaan is, heeftie alleen geen leuke tijd gehad en een hoop geld weggegooid.
Het is niet datie een heroïsche drugs-combo ging nemen ofzo.
