#1
Sunseed zei:Er plakte een stickertje op de verpakking met 18-04.
Heb even een email naar Azarius gestuurd om te vragen of dit de vervaldatum was.
En dit is zo vertelden ze me vandaag, dus kan ze gewoon in dat pakje laten.![]()
Slim
Sunseed zei:Er plakte een stickertje op de verpakking met 18-04.
Heb even een email naar Azarius gestuurd om te vragen of dit de vervaldatum was.
En dit is zo vertelden ze me vandaag, dus kan ze gewoon in dat pakje laten.![]()
Ze zijn al op hoor ondertussenVageVogel zei:Sunseed zei:Er plakte een stickertje op de verpakking met 18-04.
Heb even een email naar Azarius gestuurd om te vragen of dit de vervaldatum was.
En dit is zo vertelden ze me vandaag, dus kan ze gewoon in dat pakje laten.![]()
Slim![]()

Altijddrogen

Sunseed zei:Kan ze wel buiten leggen waar het deze week 3-8 °c blijft?
Had er wel niet aan gedacht dat het 's nachts tot wel -5 ° C Vriest, binnen leggen dan of?Nathaniel zei:Sunseed zei:Kan ze wel buiten leggen waar het deze week 3-8 °c blijft?
Ja hoor werkt ook prima. Als het onder nul graden wordt kan het wel dat ze kapot vriezen maar dat slaat enkel op de structuur (ze worden dan een beetje smurrie), de psylocibine blijft gewoon aanwezig en actief.

Sunseed zei:En hoe lang zou dit duren?
Als ze "half" droog zijn, kan ik ze dan ook eten?
Bedankt voor de antwoorden![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."