#1
Hoi!
Ik heb tot nu toe altijd genoeg aan het gaasje zelf gehad, maar het gaasje van mijn pijpje is wel redelijk fijn, ik weet niet hoe dat bij jou zit. Dat extract is ook niet echt een poeder ofzo.
1/20 gram is wat overdreven, hoeveel heb je gekocht? Ik zou het tussen 1/5 en 1/10 houden, vaak lukt het ook niet helemaal met inhaleren enzo, dat is nogal iets wat enige oefening vereist.
Veel plezier!
Ik heb tot nu toe altijd genoeg aan het gaasje zelf gehad, maar het gaasje van mijn pijpje is wel redelijk fijn, ik weet niet hoe dat bij jou zit. Dat extract is ook niet echt een poeder ofzo.
1/20 gram is wat overdreven, hoeveel heb je gekocht? Ik zou het tussen 1/5 en 1/10 houden, vaak lukt het ook niet helemaal met inhaleren enzo, dat is nogal iets wat enige oefening vereist.
Veel plezier!