Twilight zei:
Sunseed zei:
Twilight zei:
Veel te duur... Je moet er wat over hebben om een leuke tijd te hebben.
Ik vind de prijs overigens wel meevallen.
Je kan trouwens ook gewoon een kweekset kopen, die is in verhouding echt vele malen goedkoper en je hoeft nauwelijks wat te doen.
Nou ja ik kan veel langer & harder trippen op een zegeltje dat een stuk goedkoper is dan 2 porties paddo's..
Het is alleen niet hetzelfde. Waarom wilde je dan eigenlijk paddo's proberen?
Nu moet ik bekennen dat dat eigenlijk vooral was uit gebrek aan een dealer die LSD verkoopt
Maar ook omdat ik wel van trippen houd, DMT, 2-cb en ketamine staan ook zeker op mijn verlanglijstje :P
Zazuu, dit lukte idd wel een beetje toen ik iedereen even mijn kamer uitstuurde, deur dichtdeed & mijn speakers heel luid
Global Communication - 4 02 liet afspelen, hele lange gedachtengangen/tunnels waar ik niet veel meer van herinner, maar als ik het opzet krijg ik wel helemaal terug het gevoel van toen
& Tenslotte, KoxBox, waarom raad je me af 2 porties te nemen?
Ik heb 30 gram Mexicana besteld (vorige x Atlantis) , en zou met een (vrij magere) vriendin (zonder ervaring) trippen, oftwel ik 20 & zij 10, oftwel ik 17,5 & zij 12,5. Ik weet het niet zo goed
![:tongueout:]()