Mijn eerste tripmiddel was een halve portie paddo's, en ik heb er nauwelijks iets aan gehad moet ik zeggen. Heel lichte gedachtenverstoringen, maar niets visueels of echt duidelijk. Mijn eerste échte trip was op één zegel lsd (geen idee hoeveel µg, maar sowieso niet al te veel) en ik had een geweldige ervaring.
![:hearteyes:]()
De duur heb ik nog nooit als te lang ervaren, aangezien tijd zoiets relatief is tijdens een trip dus daar zou ik precies niet echt rekening mee houden bij je keuze. Bovendien is
lsd wel wat stuurbaarder dan paddo's en is het voor mij precies wat
'blijer'. Salvia zou ik niet doen als voorbereiding op lsd of paddo's, aangezien die niet echt te vergelijken zijn vind ik.
In principe maakt het niet uit of je nu lsd, paddo's of truffels eerst doet. Volg je gevoel.
![:wink:]()
Je klinkt als een verantwoorde, geïnformeerde en recht in je schoenen staande persoon, dus het komt waarschijnlijk wel goed. Ik zou wel voor een degelijke dosis gaan, niet te hoog, maar ook niet te laag, aangezien de eerste ervaring iets echt magisch kan zijn.
Enoy the ride.