Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumscacao

cacao

16 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
n
nightmareCinemaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heeft iemand ervaring met cacao? Het schijnt een effect te geven waardoor men high wordt :hearteyes: Ik heb wel cacaopoeder maar ik zou niet weten hoeveel ik daarvan zou moeten consumeren. Of zorgt het alleen voor een licht euforisch effect :confused: Ik dacht dat er laatst iemand op het forum was die voor haar opleiding drugs had getest en dat had gefilmd, en bij de geteste drugs was ook cacao in een soort milkshake.... :( klinkt vaag ik weet het
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#2
Misschien als je pure cacao, rechtstreek in je bloedsomloop injecteert?
kan het altijd proberen :beer:

Maar beter is het om gewoon een lekker bakje chocomel te maken en er n dikke joint bij te roken.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dude. Cacao. Chocolade. Beetje endorfine is leuk, maar dan kun je beter een rondje om je huis rennen.
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#4
Volgens mij bedoel je deze, filmpje is helaas verwijderd.

En dat gaat dus over Kanna, niet cacao.
d
desiyaboyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Lijkt me sterk dat je er uberhaupt iets van voelt.

heb ongeveer 2 gram endorfine weggesnoven die ik in mijn gehanden kreeg geschoven en het enige effect was verstopte neusschoten, go figure :wink:
d
desiyaboyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Intoxicated zei:
Maar beter is het om gewoon een lekker bakje chocomel te maken en er n dikke joint bij te roken.
Klik om te vergroten...

das wel heel erg heftig hoor :P toevallig dat we op hetzelfde moment reageerden :openmouth:
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#7
toeval bestaat niet
d
desiyaboyLid
01-01-2024, 00:00
#8
niet zo eng praten jij
n
nightmareCinemaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Intoxicated zei:
Misschien als je pure cacao, rechtstreek in je bloedsomloop injecteert?
Klik om te vergroten...
ok, moet dat in de halsslagader? :P

desiyaboy zei:
heb ongeveer 2 gram endorfine weggesnoven die ik in mijn gehanden kreeg geschoven en het enige effect was verstopte neusschoten, go figure :wink:
Klik om te vergroten...
hm dan probeer ik 20 gram :tearsofjoy:

Maar ik begrijp hieruit dat er niks kan gebeuren als ik die shit rook, plug, snuif, spuit of eyeball...
Maar toch dat ene filmpje.... kan m niet meer vinden :(
J
JJJLid
01-01-2024, 00:00
#10
Cacao bevat volgens mij geen endorfine :grin: . Maar wel wat cafeine en andere xanthines die een prettig effect hebben. Het is alleen zeer subtiel, helaas.
d
desiyaboyLid
01-01-2024, 00:00
#11
JJJ zei:
Cacao bevat volgens mij geen endorfine :grin: . Maar wel wat cafeine en andere xanthines die een prettig effect hebben. Het is alleen zeer subtiel, helaas.
Klik om te vergroten...

Wist zelf ook niet wat de stoffen in cacao moesten zijn die je high zouden moeten krijg maar ik las endorfine dus ging er maar vanuit dat.... :flushed:

Rustig aan met die cacao he. Neem eerst een slokje chocomel en kijk hoe hard het in slaat, neem pas na minimaal een uur een grotere dosis in. En OPPASSEN GEBLAZEN: Cacao = Zeer Verslavend :openmouth:
n
nightmareCinemaLid
01-01-2024, 00:00
#12
desiyaboy zei:
Rustig aan met die cacao he. Neem eerst een slokje chocomel en kijk hoe hard het in slaat, neem pas na minimaal een uur een grotere dosis in. En OPPASSEN GEBLAZEN: Cacao = Zeer Verslavend :openmouth:
Klik om te vergroten...
Hm dat is uit de hand gelopen, het begon met een snuifje. Ik gebruik nu iedere dag zeker zes keer een spuit met ongeveer 1g opgeloste cacao. Zonder functioneer ik niet goed meer. Mijn geld raakt op, wat moet ik doen :confused:
d
desiyaboyLid
01-01-2024, 00:00
#13
HAHA :grin:
nightmareCinema zei:
Hm dat is uit de hand gelopen, het begon met een snuifje. Ik gebruik nu iedere dag zeker zes keer een spuit met ongeveer 1g opgeloste cacao. Zonder functioneer ik niet goed meer. Mijn geld raakt op, wat moet ik doen :confused:
Klik om te vergroten...

Amputatie lijkt me de enige optie, met een tandenborstel. En keep it clean man, gebruik tissues. :wink:
n
nightmareCinemaLid
01-01-2024, 00:00
#14
desiyaboy zei:
Amputatie lijkt me de enige optie, met een tandenborstel. En keep it clean man, gebruik tissues. :wink:
Klik om te vergroten...
ik dacht meteen aan die aflevering van happy tree friends waar Lumpy z'n verkeerde been afzaagt met een lepel :grin:

Nathaniel zei:
Volgens mij bedoel je deze, filmpje is helaas verwijderd.

En dat gaat dus over Kanna, niet cacao.
Klik om te vergroten...
Ja inderdaad man, toen hadden ze ook LSA en truffels gedaan... En ik dacht ook een cacao milkshake, niet kanna.... En van kanna heb ik nooit wat gemerkt... gerookt, gesnoven en geslikt... de volgende dag kwam het allemaal uit mijn neus :rock:
Maarja no cacao for me anymore :mrgreen:
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#15
Nathaniel zei:
Volgens mij bedoel je deze, filmpje is helaas verwijderd.

En dat gaat dus over Kanna, niet cacao.
Klik om te vergroten...
Die moeilijke woorden ook altijd!
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#16
Intoxicated zei:
Misschien als je pure cacao, rechtstreek in je bloedsomloop injecteert?
kan het altijd proberen :beer: quote]
:tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#17
5 gram cacao zou, onverdund ingenomen, een effect moeten hebben.
Maar dat zal niet echt noemenswaardig zijn.

Eerder een zwaar droge bek en een maag die niet blij met je is volgens mij.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."