Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Die mindfucks zijn juist de rede dat ik menig truffel verorbert heb. Geweldig als je gaat spacen op je eigen space. Zag vorige keer een muur paars worden dus ik van: nee das nie echt, en terwijl ik dat zei gebeurde het gewoon nog een keer en weer das niet echt. Weg, terug, weg terug. Tof die truffels Bij grote hoeveelheden heb je niet meer door dat de muur niet ECHT paars is, dat soort gevalltjes. Alhoevwel het naturlijk altijd persoonlijk is/blijft"
"Re: Dragons Dynamite; de niet-relaxte trip die ik had kunnen Sublimo zei: desiyaboy zei: Denk toch dat het meer Mindset is bij de meesten dan de set / setting aangezien je met de goeie mindset klaarblijkelijk overal een lekkere setting van kan maken. Of is dit nou een heel onlogische redenatie? Klik om te vergroten... Mindset = set En dat klopt wel. Als alles goed zit in je hoofd, kun je veel naar je hand zetten. Toch blijven er een aantal settings die niet mogelijk zijn. Bijvoorbeeld een druk stadscentrum, school, enz... (ze zijn mogelijk, ik heb het ook gedaan, maar het is niet zo simpel als thuis lekker op de bank zitten.) Klik om te vergroten... Hahaha. Als ik je leraar was geweest had ik even over nachtmerries, voldemort en the exorcist gepraat tegen je :P ik bedoel setting = de plek , mindset is breinwerk. Maar goed u hebt gelijk"
"Simpele vraag voor een simpel antwoord? En weet iemand waar ik 5HTP kan vinden in de schappen?"
"danku, danku Zit redelijk vaak aan de M en betrap mezelf op minder energie / sneller ziek na een paar nachtjes doorgaan. Ik ga iig morgen even langs de supermarkt :P"
"Belachelijk dat ik uitgemaakt word 1. voor iemand die het geen reet scheelt wat hij eet, na een nietszeggende vraag als dit, terwijl ik reeds 3 jaar bewust eet. 2. voor de eerste beste mongol die voor het eerst een pilletje aanraakt. Het ging niet om gezond of niet gezond maar het feit dat MDMA bepaalde dingen sneller afbreekt en dus die 5HTP en vitamine C wel degelijk helpen de boel weer op te krikken. Ik heb mijn antwoord, hartelijk bedankt. Heb verder geen behoefte aan nutteloze (en ook nog eens offtopic) posts die veronderstellingen maken die nergens op gebaseerd zijn. robdebob zei: Oxidatieve stress Oxidatieve stress is een fenomeen dat vrijwel altijd in het lichaam plaatsvindt, maar wordt verhoogd tijdens MDMA-gebruik. Het ontstaat doordat bepaalde moleculen vrijkomen: vrije radicalen. Deze vrije radicalen bevatten ongepaarde elektronen, waardoor ze snel reageren met elektronen van andere moleculen met als gevolg dat deze kapot gaan. Als dit proces plaatsvindt in de hersencellen (cellen die niet zo vervangbaar zijn als cellen in de rest van het lichaam!) kan dit leiden tot schade aan neuronen. Anti-oxidanten en oxidatieve stress Anti-oxidanten zijn moleculen die elektronen bevatten die makkelijk reageren met de vrije radicalen. Hierdoor worden deze vrije radicalen uitgeschakeld en kunnen ze geen schade meer veroorzaken. Enkele voorbeelden van antioxidanten zijn ascorbinezuur (vitamine C), 5-HTP, Melatonine, Vitamine E en Betacaroteen. Klik om te vergroten..."
"Exceptional Insight zei: Petrovic zei: Lijkt me sterk dat hij dat denkt, eerder een vorm van compensatie. Klik om te vergroten... Misschien ligt het inderdaad aan mij, gezonde voeding zie ik als iets vanzelfsprekends. Niet iedereen, zo blijkt weer. Klik om te vergroten... Je praat als Peter R De Vries man.. De arrogantie druipt er bij wijze van spreken vanaf.."
"Bij mij toch echt de MDMA, voel me nergens zo gelukkig van"
"Euforisch, ecstase, gelukkig. volgens mij allemaal een beetje dezelfde richting."
"KoxBox zei: desiyaboy zei: Euforisch, ecstase, gelukkig. volgens mij allemaal een beetje dezelfde richting. Klik om te vergroten... Bwa, euforie en ecstase misschien. Maar Gelukkig zijn is toch van een heel andere orde, dat is een gevoel met veel meer diepgang dan de andere twee. Je bent gelukkig als het totaalpakket klopt, je (liefdes)leven, goed werk (of studiekeuze), enz.. Euforie en ecstase zijn meer een moment opname gevoel en dat heeft weinig te maken met gelukkig zijn. Wel, zo denk ik er toch over. Klik om te vergroten... wederom goed gecorigeerd, valt niks op aan te merken alhoewel ik op M toch echt 4 uur gelukkig ben (eigenwijs he)"
"Re: Dragons Dynamite; de niet-relaxte trip die ik had kunnen Lijkt me duidelijk dat jij het kan sturen; Ik heb ongelooflijk moeite om dingen te doen die ik niet 'echt' wil doen. Zoals jij gaat schaaplullen met je maat. Ook met dat kotsen dat je op een gegeven moment jezelf erover heen praatte en toen was het ook over. Ik merk bij paddo's dat die controle wel wat minder word en de trip ook veel vager verloopt. Denk toch dat het meer Mindset is bij de meesten dan de set / setting aangezien je met de goeie mindset klaarblijkelijk overal een lekkere setting van kan maken. Of is dit nou een heel onlogische redenatie?"