Als ik paddo's / truffels etc. eet dan lukt me dat eigenlijk heel aardig.
Ben nooit over m'n nek gegaan gelukkig (ken mensen die dat namelijk wel hadden..)
Oke, de smaak is ranzig, maar heb het er graag voor over. Ik snijd ze altijd zo klein mogelijk, dus echt flinterdun en dan hoef je er ook minder lang op te kauwen. Ik vind ze trouwens gewoon naar rauwe champignon smaken, alleen die na-smaak. Krijg er een samengetrokken bek van..
Beetje off-topic maar de laatste keer had ik trouwens truffels met een draak op het doosje.
Weet de naam niet meer..iets met: "dynamite" stond er op.
Sjee man! Wat een ervaring!!
![:grin:]()
Echt leip hoe snel die dingen inwerkten, ik merkte er
binnen 10min al direct wat van en toen werd ik al vaag
