Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSmaak van paddo's

Smaak van paddo's

9 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb geen probleem met de smaak. :P

Het is nou niet bepaald heerlijk, maar zeker te doen. Maar ik vind rauwe champignons ook heerlijk.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb al heel lang geen paddo's gedaan, maar ik herinner me als de dag van gisteren hoe smerig ik ze vind. Ook had ik hetzelfde als jij, ze werden elke keer viezer. Thee zetten was voor mij ook eerder noodzaak dan een keuze.
E
EscobanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Elke persoon die wel eens paddo's heeft gegeten is vast wel bekend met hun beruchte smaak. In het begin vond ik de smaak van paddo's altijd wel mee vallen. Zeker niet iets dat ik voor mijn lol zou eten, maar ook niet iets waar ik bijna van over me nek zou gaan. Wat ik had verwacht, was dat naar mate ik vaker paddo's zou eten, de smaak steeds minder erg zou worden. Gek genoeg heb ik last van precies het tegenover gestelde. Elke keer als ik paddo's eet, worden ze steeds viezer. Ook als ik tegenwoordig iets eet dat ook maar een beetje iets wegheeft van de smaak van paddo's, dan schiet meteen de paddosmaak me te binnen.

Gelukkig zet ik meestal thee van me paddo's, dus is het niet zo dramatisch. Ik vroeg me echter wel af of andere mensen hier ook last van hebben. Bij de meeste mensen die ik ken is hun afkeur voor de smaak vrijwel constant gebleven.
g
gamezzLid
01-01-2024, 00:00
#4
rauwe champignons en gebaken etc, heerlijk.
paddo's moet ik van kokhalzen , zeker van de hoed :tongueout:
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#5
Bij mij werden ze ook alsmaar viezer. Nu zet ik alleen maar thee, zonder stukjes want zelfs al proef ik ze niet moet ik er al van kokken.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#6
Vers vallen ze wel mee, droog zijn ze gewoon niet te eten.

Die Hawaiaanse vond ik eigenlijk nog best lekker, vers dan uiteraard. Een beetje een pikante smaak maar best te doen.
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Als ik paddo's / truffels etc. eet dan lukt me dat eigenlijk heel aardig.
Ben nooit over m'n nek gegaan gelukkig (ken mensen die dat namelijk wel hadden..)

Oke, de smaak is ranzig, maar heb het er graag voor over. Ik snijd ze altijd zo klein mogelijk, dus echt flinterdun en dan hoef je er ook minder lang op te kauwen. Ik vind ze trouwens gewoon naar rauwe champignon smaken, alleen die na-smaak. Krijg er een samengetrokken bek van..

Beetje off-topic maar de laatste keer had ik trouwens truffels met een draak op het doosje.
Weet de naam niet meer..iets met: "dynamite" stond er op.
Sjee man! Wat een ervaring!! :grin: Echt leip hoe snel die dingen inwerkten, ik merkte er binnen 10min al direct wat van en toen werd ik al vaag :openmouth: :rock:
l
lolnoobLid
01-01-2024, 00:00
#8
2x paddo's gedaan en 1x truffels.

1ste keer paddo's was het koude thee. Gewoon water met een zanderig smaakje.

2de keer paddo's deden we het op een pizza (eerst pizza in de over en toen verse paddo's er overheen). Ik vond het niet lekker maar had er ook geen problemen mee.

Daarna heb ik een keer truffels gedaan en die vond ik heel wat smeriger. Komt waarschijnlijk ook dat ik die gewoon zo heb opgegeten. Maar als je het een beetje wegspoelt met (suikervrije ofc) frisdrank dan is het te doen.

Balen dat het smeriger lijkt te worden, want ik ben het van plan nog wel een aantal keer vaker te proberen :wink:
g
gamezzLid
01-01-2024, 00:00
#9
truffels vond ik zeker en vast niet vies, beetje nootachtig.
wel gore nasmaak , vleugje appelsien ofzo maar goorder :tongueout:
p
paddofielLid
01-01-2024, 00:00
#10
De eerste keer vond ik het nog wel te doen qua smaak, maar dit werd zoals bij sommige van jullie net zeiden ook steeds erger. Vraag me wel eens af hoe dat komt, denk zelf dat je steeds slechtere verwachtingen met de smaakt heb waardoor het viezer lijkt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."