Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAlternatief

Alternatief

9 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
N
NeoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoooi :wave:

Zoals een aantal van jullie al weten heb ik een Ayahausca gemaakt thuis.
Maar het is niet helemaal zo gegaan zoals gepland.
Ik heb eerst 2 dagen gevast, toen op dag 2 savonds de eigengemaakte MAOi ingenomen.
En hierbij ben ik de fout in gegaan, ik wachte te lang!
Ik dacht ik wacht 20 minuten maar ik voelde met toen niet zo lekker dus ik wachte nog even en ik begon me echt zwaar ziek te voelen.
En toen dacht ik nou laat ik het toch maar op drinken die ayahausca maar het wou me maar niet lukken het is zo bitter en gooooooooooooooooooooor joh :kots:
Heb de hele avond boven de wc pot gehangen.

Dus nu wil ik toch nog iets anders gaan proberen waarmee ik dit niet krijg, en waarmee ik ook een ego-dood ervaring kan mee opwekken.

Welke zijn dit nu precies, en wat is dan de beste voor mij. (sterkste, waarbij je niet misselijk ofzo wordt) ???
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Een ego dood is in mijn ogen het best/snelste op te wekken met een dissociatief.
Bijv. Ketamine of DXM.

Maar dan zit je denk niet niet in de ''egodood hoek'' die je wilt bereiken.
Verder kun je natuurlijk DMT roken.

Of natuurlijk kiezen voor een andere Mao remmer.
J
JJJLid
01-01-2024, 00:00
#3
Een hoge dosis paddo's of truffels kan ook best zo'n ervaring opwekken. Maar veel is natuurlijk ook afhankelijk van set&setting.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Van veel dingen wordt je enorm misselijk in hoge dosis, zou je niet beter eerst beginnen met een lage dosis ?
D
DreuzelLid
01-01-2024, 00:00
#5
kan iemand mij even uitleggen wat een ego-dood is aub :beer:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dreuzel zei:
kan iemand mij even uitleggen wat een ego-dood is aub :beer:
Klik om te vergroten...

http://www.google.nl
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#7
@Droge:

http://www.worldlingo.com/ma/enwiki/nl/Ego_death
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Salvia x30 extract.
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#9
He who wants the rose must accept the thorne.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Aalpoepert zei:
He who wants the rose must accept the thorne.
Klik om te vergroten...

Dat is mooi gezegd. :grin:

Daar komt het inderdaad eigenlijk wel op neer.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."