super easy men!
Kook water voor zoveel mensen als je bent (2 mensen is 2 kopjes).
dus 2 kopjes en deksel erop en aan de kook brengen.
ondertussen je truffels/paddo's in kleine stukjes snijden.. zo dun mogelijk.
Inmiddels kookt het water, je zet de warmtebron uit en haalt de pan van het vuur.
je stopt de versneden stukjes in het warme water (
![:openmouth:]()
ptioneel:en je knijpt er hele citroen in leeg)
en stopt er 3 zakjes bosbessen thee in. (na alle thee soorten the hebben geprobeerd maskeert deze alle nasmaak..) je laat dit een half uur trekken en splitst de stukjes truffel/paddo van het water dmv een zeef.. de stukjes laat je afkoelen en die bewaar je om op te eten als je niet hard genoeg gaat. nu drink je je thee op en proeft geen truffel/paddo...
En gegarandeerd dat je niets meer proeft, en zo komen de truffels sneller en aangenamer opzetten!
tripze:P
oja.. die citroen is aan te raden.. het schijnt de extra alkaloïden uit de truffels/paddo's te halen
dit is weliswaar een recept.. maar ik kon niet anders uitleggen hoe je aangenaam die dingen naar binnen kan werken !
Livingthedream