Hallo Deep Purple,
Mijn gebruikspatroon komt redelijk overeen met dat van jou, afgezien van harddrugs. Ik gebruik af en toe wel MDMA en ben hard op zoek naar LSD maar dat ter zijde.
Vorrig jaar zomer heb ik met een aantal vrienden achter in een bos (een soort heide met hoog gras) getriped. Ik had twee porties ''uitgedroogde'' colombiaanse shrooms gegeten, in heb begin van de trip was alles goed, beetje door het gras gelopen/gekropen was erg aangenaam en mooi.
Tegen de avond (twee uur na inname) begon het te schemeren, en ik keek uit op een donkere dansende bosrand. De maan was zichtbaar en ik begon me af te vragen (trippend) waarom ik in hemelsnaam hier was.... een half uur verder nogsteeds ram van de kaart had ik het...
Ik was niet de persoon die ik dacht dat ik was, ik was een vieze junk die zich verstopte achter in het bos zodat de buitenwereld hem niet zou zien.
Dit duurde tot ik uitgetripped was, ik wist niet wat ik meemaakte.
Achteraf heb ik er nog vaak aan gedacht, ik denk dat mijn onderbewuste mij duidelijk maakte dat ik zelf vondt dat ik teveel gebruikte, terwijl ik dat normaal niet vindt. Hierna ben ik gestopt met blowen al was het maar voor drie maanden. Ik wil graag en met plezier recreatief en psychonoutisch gebruiken, maar niet om altijd in een roes te leven.
Tegenwoordig blow ik ong iedere dag en doe ik 1 keer per 2 maaden truffels en op een leuk goa feestje MDMA, prima al zeg ik het zelf.
Goed om te zien dat de ''natuur'' jou en mij (en vele anderen waarschijnlijk) helpt door deze signalen af te geven, de signalen die je in een sobere toestand niet opmerkt
Vanavond is het tijd om de Amanita Muscaria (vliegenzwam) op de proef te stellen, volgens oude shamanen uit de nu oostblok landen een leerzame tripp ben benieuwd
Groeten en succes bij volgende ervaringen met entheogene middelen,
Dutch Shaman