Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik herken dit ook wel, maar bij mij is dat inzicht gekomen op een iets andere mannier. Het begon in de zomer. ik was aan het blowen ( was toen al 6 maand elke dag aan het blowen) en ik bekeek de mensen op een andere mannier. Leken net stripfiguren waarvan ik de "denk-ballonetjes" er bij dacht. Op de moment zelf vond ik het enigsinds raar maar tegelijk zéér grappig. Het probleem begon toen ik die rare gedachtes dat ik over mensen had gekregen ( en niet klopten ) niet uit men hoofd kon zetten in de weken erna. Dat vond ik al wat beangstigend maar heeft me er niet toe aangezet te stoppen. later in de zomer eind augustus/ begin september.begon ik te denken over het onderwerp " met wat ben ik bezig? " Ik had onder andere altijd harddrug afgezworen. maar na enkele maanden blowen. had ik toch XTC en Speed geprobeert. en vond het eigenlijk redelijk normaal. Enkel op momenten dat ik geblowed had dacht ik na over... is het wel zo normaal...? andere mensen vinden dat ook niet bepaald zo normaal. nog steeds niet geminderd... half september nog eens speed gesnoven ... dan de dag erna was ik héél down.. en geblowed. dan ben ik enorm slecht gegaan. Ik vond dat ik slecht bezig was , men leven overhoop aan het halen , logisch redeneren ging al minder goed , onthouden ging ook niet goed meer. Ik had een zeer goed geheugen maar nu kan ik me weinig helder herinneren sinds die periode dat ik zwaar geblowed heb. Ik had ook het ' geweldige inzicht ' gekregen dat " leven = nutteloos" want uiteindelijk komt alles terug naar niets. Zon dooft uit enzo .. leven verdwijnt... hoe je ook zou geleefd hebben.. zou niet uitmaken voor het einde... en al zeker niet het leven van een individu... ik kan maar doorgaan met de lijst gedachten die ik opgebouwd had. maar ik denk dat jullie mij wel ongeveer snappen. dit laatste heeft er toe geleid dat ik sterk geminderd ben met blowen. ( 1 of 2 keer op de week) en meestal is dat dan nog meetrekken ergens dus bijna verwaarloosbaar. Ik voel me nu een stuk beter zonder de wiet.(zonder overdreven veel wiet) maar telkens ik de mogelijkheid zie om te blowen. Lukt het me niet om Nee te zeggen. Gelukkig ken ik niet zoveel dealers in de nieuwe stad waar ik studeer. Nu vroeg ik me af: 1) of dit het begin werd van psychoses ofzo ? 2) ik zou binnenkort ook wel truffels willen eten. ik kijk daar al naar uit van voor ik blowde en mijn negatieve kijk op de wereld is ook al weken verdwenen. Is dit aan/ af te raden. of was dit allemaal effect van overmaats gebruik van wiet ? grtz"