#1
100% mee eens. Neemt echter niet weg dat je dan erg zeker van je zaak moet zijn wil je dit proberen, de kans dat je dood gaat of een rottrip gaat hebben is en blijft groot zonder zeer adequate voorbereiding. Er zijn ook veel malloten op de wereld (ik denk zelfs dat de malloten de grootste doelgroep voor datura zijn, o.a. wegens de illegale status van andere middelen) die de gevolgen van een trip niet overzien.cadou zei:Ik vind alleen dat als je nou heel graag datura wil proberen, om wat voor reden dan ook, je je gevoel moet kunnen volgen zonder dat iedereen schreeuwt dat je per definitie dood zult gaan, of een rottrip zult hebben.
Bovendien denk ik dat mensen die serieus datura willen proberen ook moeite zouden moeten doen om veiligheidsmaatregelen te nemen, zoals het inschakelen van een goede tripsitter en (zo mogelijk) ook het zuiveren van de werkzame stoffen.
Als laatste: er is en blijft een verschil tussen "niet leuk" en "gevaarlijk en/of traumatiserend".