Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsayahuasca ceremonie

ayahuasca ceremonie

29 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#1
Flameon zei:
word er geselecteerd of je binnen een groep past?
Klik om te vergroten...
Als je een Marokkaan bent, of sportschoenen aan hebt, kom je er niet in!

l
lolnoobLid
01-01-2024, 00:00
#2
Al de planten zijn ook goed bij Azarius te halen, kun je ook nog kiezen tussen verschillende soorten :wink:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Flameon zei:
Wie heeft al eens een ayahuasca ceremonie bijgewoond?
Wat zijn je ervaringen hier mee?
Klik om te vergroten...

Ik heb nu in totaal 5 Ayahuasca ceremoniën bijgewoond, bij 2 verschillende Sjamanen. 1`Nederlandse en 1 uit Ecuador. Beiden zeer goeie ceremonies, geen religie maar wel een spirituele ervaring. Sjamanen geloven in wat er is, moeder natuur. Dus ook al ben je niet gelovig zijn dit heel toegankelijke ceremonies.

Voor mij is het een geweldige ervaring geweest. Accepteren van alles, het verwerken en los laten van gebeurtenissen. Het herschrijven van gedachten patronen die destructief voor je zijn. Jezelf opnieuw ontdekken, jezelf weer herkennen en je herinneren wie je bent. Het weer in contact brengen van jezelf met de wereld om je heen, de natuur. Inzichten over je verlangens, je gevoelens, je dromen. Weer van jezelf houden zodat je ook van anderen kan houden.

Een liefdevolle trip vol inspiratie en verlichting, die zowel zacht als streng kan zijn. :hearteyes:
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#4
lolnoob zei:
Het schijnt dat die standaard zakjes met ayahuasca niet goed werken. Maar als je gewoon een dmt plant en een Maoi remmer plant haalt dan krijg je het goede effect (als je weet hoe je het moet maken).
Klik om te vergroten...
Onzin.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hoe kan het eigenlijk dat zo'n ceremonie sommige mensen zo goed doet? maw wat gebeurd er precies?
l
lolnoobLid
01-01-2024, 00:00
#6
Petrovic zei:
lolnoob zei:
Het schijnt dat die standaard zakjes met ayahuasca niet goed werken. Maar als je gewoon een dmt plant en een Maoi remmer plant haalt dan krijg je het goede effect (als je weet hoe je het moet maken).
Klik om te vergroten...
Onzin.
Klik om te vergroten...

Dit zei iemand op dit forum, ik heb het zelf niet getest.
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#7
Op Azarius is ook ayahuasca spul te koop, wat is daar de bedoeling van?? het thuis te gebruiken? Alleen een Maoi remmer erbij en gaan?

Of staat daar spul om te extraheren voor kristallen?
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wie heeft al eens een ayahuasca ceremonie bijgewoond?
Wat zijn je ervaringen hier mee?
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dan flikker ik hier die post van net ff neer:

Flameon zei:
Adrenochroom zei:
^ Gewoon doen Flameon, goed spul, lekker opgaan in de trip en gewoon met een korreltje zout nemen allemaal. :)
Klik om te vergroten...

Hoe wat waar is de grote vraag .... en weet niet of ik er al geschikt voor zou zijn :rolleyes:
Klik om te vergroten...

^ Mwah je moet er niet te veel van verwachten ook, je hoeft niets qua spiritualiteit of gezondheid in je leven te hebben om dit te drinken. Het is in mijn ervaring gewoon een hele inspirerende rijke trip die voor m'n gevoel echt heel top is voor lichaam en geest. Tja als je d'r zin in hebt of benieuwd bent dan ben je klaar in mijn ogen. :) Of bedoelde je iets anders met 'geschikt'?



Verder zijn mijn ervaringen echt heel goed, super inspirerend, super liefdevol en verbindend met de mensen om je heen, lekkere afgifte van gifstoffen ook.

Enige kutte is dat ik dan echt uit een sprookjeswereld kwam van pure schoonheid. Tja dan is de maatschappij gewoon klote natuurlijk. Maarja dit is ook maar hoe je ermee omgaat, nadeel daaraan is dat je dan een dip kan krijgen door het extreem grote contrast. Maar goed, dit is niet bij iedereen en lang niet altijd bij mezelf geweest, soms was het ook heel fijn om mijn gewone leventje weer op te pakken. Het is ook heel afhankelijk van in welke levensfase je zit, nu zou ik er veel nuchterder mee omgaan denk ik.

Groeten,

Adreno
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#10
Thanks voor je antwoord.
Ik zou het opzich graag eens doen in 2011 ofzo ... heb me er al eens goed op ingelezen etc. Maar gezien ik nog niet uberveel tripervaring heb vraag ik me af of het wel geschikt voor mij is.

Kun je het cht zien als een grote schoonmaak in je hersenen? Of is dat kolder?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."