#1
Woooow! Dit is best wel zware gespreksstof om te lezen. Tegelijkertijd ook heel leerzaam en informatief. Bij dit soort verhalen moet ik min of meer aan mijn zus denken die ook paniekerig is geworden, maar door andere drugs/factoren. Zo een ontnuchtering fase komt denk ik door de enorme hoeveelheid adrenaline die dan door je heen pompt? Dat brengt mensen vaak toch in staat om meer te kunnen , dan dat je denkt te kunnen. Ik kan me voorstellen dat dat niet de juiste setting is, aangezien de paniek reactie van een ander dus de werking van lsd remt, of zelfs meerdere paniek reacties teweeg kan brengen?
Ik denk dat als ik weer eens ga trippen toch voor truffels ga kiezen als instap model. Ik wil zoiets opbouwend doen. Bij lsd moet ik altijd aan johny depp denken in fear and loathing in las vegas.
Nog een kleine toevoeging: Ik had ergens anders gelezen dat je van een harde wietverslaving bent afgekickt, en nu af en toe nog eens een J rookt. Dat vind ik erg knap!![:wink:]()
Ik denk dat als ik weer eens ga trippen toch voor truffels ga kiezen als instap model. Ik wil zoiets opbouwend doen. Bij lsd moet ik altijd aan johny depp denken in fear and loathing in las vegas.
Nog een kleine toevoeging: Ik had ergens anders gelezen dat je van een harde wietverslaving bent afgekickt, en nu af en toe nog eens een J rookt. Dat vind ik erg knap!