#1
Ik heb ook nog wel wat over 'mindfucks' op psilocybine (of dat nu truffels of paddo's is, maakt bij mij weinig uit). Ik heb zelf ruime ervaring met psilocybine (meer dan 50x op getript). Bij psilocybine draait het véél meer om je eigen wilskracht opgeven dan bij iets als LSD. Kun of wil je dat niet, dan zou ik je niet eens 40 gram vers/4 gram gedroogd aanraden, want dan is er een grote kans dat die 4-6 uurtjes een verschrikking zullen zijn (die trouwens niet aan zal voelen als 4-6 uurtjes, maar eerder als dagen of zelfs weken/maanden/jaren, ik overdrijf hier niet). Ik wil je absoluut niet bang maken, maar dat wil je niet meemaken. Ik zou je dan ook eerder aanraden eerst 3 gram gedroogd te nemen of zo. Tussen 3 en 4 gram kan imo een immens verschil zitten. De hoge dosering psilocybine trips zijn dan ook compleet andere ervaringen dan de lage/normale dosering trips, tenzij je mediteert op een lage dosis, dan kun je net zo diep gaan als normaal op een hoge dosering. Het ding met psilocybine is dat het een eigen wil heeft. Wil je een enigszins prettige trip, dan kun je maar beter respect hebben voor die wil, want anders zal het je respect leren op de hardhandige manier.
Ik zal je ook eerlijk zeggen, de laatste paar keren dat ik getript heb op psilocybine hebben me goed laten schrikken. Ik kon tijdens deze trips als het ware zien waar ik in eerdere trips geweest was. Maar er is altijd een moment dat je álle controle los moet laten en je compleet moet laten meevoeren. De laatste paar keren durfde ik dat niet aan, want ik weet waar dat toe kan leiden: een krankzinnige reis door je onbewuste, waarbij je de meest onvoorstelbare "plekken" bezoekt en de meest prachtige maar ook de meest verontrustende dingen zult zien. En je weet niet wanneer die reis stopt en je kunt het zelf ook niet stoppen. En je kunt diezelfde reis ook honderden keren achter elkaar meemaken, waardoor het kan lijken alsof je een eeuwigheid weg bent geweest van de normale werkelijkheid, totaal niet meer wetende wie je bent als persoon.
Wederom, ik wil niemand laten schrikken, maar weet waar je aan begint met psilocybine. Het is echt een hardcore tripmiddel en te hoog doseren kan resulteren in bovengenoemde dingen. Vroeger zocht ik dat echt op en ging ik er zonder aarzelen in mee, maar het heeft me echt even laten schrikken de laatste keren. Het is echt onbeschrijflijk wat je kunt meemaken in die 5 uurtjes. Je kunt dan meer ervaren dan iemand in zijn hele leven ervaart. Trouwens, het wordt pas altijd een mindfuck, wanneer je probeert de boel te begrijpen of te sturen. Doe je dat niet, dan is er geen sprake van een mindfuck en ook niet van een probleem. Het probleem is dat de meeste van ons altijd alles willen begrijpen en sturen (zo zijn we opgevoed). De mate waarin je de controle los kunt laten, bepaald hoe fijn je psilocybine trip verloopt.
Ik zal je ook eerlijk zeggen, de laatste paar keren dat ik getript heb op psilocybine hebben me goed laten schrikken. Ik kon tijdens deze trips als het ware zien waar ik in eerdere trips geweest was. Maar er is altijd een moment dat je álle controle los moet laten en je compleet moet laten meevoeren. De laatste paar keren durfde ik dat niet aan, want ik weet waar dat toe kan leiden: een krankzinnige reis door je onbewuste, waarbij je de meest onvoorstelbare "plekken" bezoekt en de meest prachtige maar ook de meest verontrustende dingen zult zien. En je weet niet wanneer die reis stopt en je kunt het zelf ook niet stoppen. En je kunt diezelfde reis ook honderden keren achter elkaar meemaken, waardoor het kan lijken alsof je een eeuwigheid weg bent geweest van de normale werkelijkheid, totaal niet meer wetende wie je bent als persoon.
Wederom, ik wil niemand laten schrikken, maar weet waar je aan begint met psilocybine. Het is echt een hardcore tripmiddel en te hoog doseren kan resulteren in bovengenoemde dingen. Vroeger zocht ik dat echt op en ging ik er zonder aarzelen in mee, maar het heeft me echt even laten schrikken de laatste keren. Het is echt onbeschrijflijk wat je kunt meemaken in die 5 uurtjes. Je kunt dan meer ervaren dan iemand in zijn hele leven ervaart. Trouwens, het wordt pas altijd een mindfuck, wanneer je probeert de boel te begrijpen of te sturen. Doe je dat niet, dan is er geen sprake van een mindfuck en ook niet van een probleem. Het probleem is dat de meeste van ons altijd alles willen begrijpen en sturen (zo zijn we opgevoed). De mate waarin je de controle los kunt laten, bepaald hoe fijn je psilocybine trip verloopt.
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar het is zelfs zo dat mijn CV ketel dan een geluid maakt alsof ´ie niet wil opstarten...