#1
Om onduidelijkheid te voorkomen, is 1 gram gedroogde paddestoelen te vergelijken met 10 gram van dezelfde soort maar dan vers?
MeejheM zei:omfg zei:Psychedelibee zei:1,6gr pp is inderdaad een erg lichte dosering, opzich wel verstandig voor een eerste keer. Alhoewel misschien te weinig om goed op te trippen. Hoe beviel het?
Ik ben zeer ervaren in drugs, maar ik heb geleerd (na 2 LSD zegels dronken te nemen), psychedelics never nooit te onderschatten.
Ik vond het een stuk helderder en vriendelijker dan LSD. Met LSD ben ik hele grote dosissen gewend (400 UGL++). Maar voorlopig wel de moeite waard, de paddo's.
heel slim, meestal is een onderdosering zeker beter voor je dan een overdosering. daarnaast zou ik ff lsd vermijden, 400ug of meer is veel, en zeker als je dat op een liter bloed zou hebben. das een vormfoutje hoop ik.
voor overdosering hoef je niet bang te zijn, maar het feit dat je meer dan 400ug inneemt suggereert wel een enorme gewenning. je gebruik wordt daardoor verspilling.
Psychedelibee zei:Respect voor psychedelica is alleen maar goed, zeker als je iets voor het eerst doet. Dat het veel helderder en vriendelijker als LSD voelde is niet gek als ik naar je LSD dosering kijk. Dat zijn flinke doseringen LSD namelijk, terwijl je een zeer matige dosering paddo's op had.omfg zei:Ik ben zeer ervaren in drugs, maar ik heb geleerd (na 2 LSD zegels dronken te nemen), psychedelics never nooit te onderschatten.
Ik vond het een stuk helderder en vriendelijker dan LSD. Met LSD ben ik hele grote dosissen gewend (400 UGL++). Maar voorlopig wel de moeite waard, de paddo's.
Heb je je wel goed ingelezen over paddo's eigenlijk? Want die duren een stuk korter dan LSD. Niet alle psychedelica duren even lang uiteraard.omfg zei:maar na een uur of 4 was het wel al weg, iets wat ik totaal niet gewend ben... zeker omdat ik vrij veel LSD heb gedaan. Ik ben gewend dat het een uur of 12 duurt.
Als je altijd zulke hoge doseringen LSD doet zou ik de volgende keer naar 4gr gedroogd gaan. Wellicht nog niet zo zwaar als 450ug LSD, maar zou het ook niet meteen nog verder omhoog gooien. Vooral omdat paddo's een stuk meer verwarrend en minder vergevingsgezind zijn dan LSD. Verwacht bij hogere doseringen psilo een stuk meer mindfucks en soms een wat duister randje. Als je daar op voorbereid bent en het aan kan dan zijn dat vaak hele waardevolle trips, niet altijd even leuk overigens.omfg zei:Wat is een beetje een dosis die jullie me zouden aanraden voor een goeie trip? Ik wil het de volgende keer in m'n 1tje doen omdat ik dan veel dieper trip, en nu weet wat ik kan verwachten.
Nou het is natuurlijk niet zo dat ik áltijd zulke dosesringen neem, maar ik ben wel heel wat gewend ja. Het ligt ook aan m'n mood hoe ver ik ga. Voorlopig heb ik 2 keer een psychedelic enlightment mogen ervaren, na een keer of 50-60 Alice. Veruit de belangrijkste momenten in mijn leven. Dit waren ook niet altijd even leuke trips, same goes voor Salvia.... die zijn ook niet echt leuk te noemen.. dat doe ik dan ook niet meer.Psychedelibee zei:Als je altijd zulke hoge doseringen LSD doet zou ik de volgende keer naar 4gr gedroogd gaan. Wellicht nog niet zo zwaar als 450ug LSD, maar zou het ook niet meteen nog verder omhoog gooien. Vooral omdat paddo's een stuk meer verwarrend en minder vergevingsgezind zijn dan LSD. Verwacht bij hogere doseringen psilo een stuk meer mindfucks en soms een wat duister randje. Als je daar op voorbereid bent en het aan kan dan zijn dat vaak hele waardevolle trips, niet altijd even leuk overigens.omfg zei:Wat is een beetje een dosis die jullie me zouden aanraden voor een goeie trip? Ik wil het de volgende keer in m'n 1tje doen omdat ik dan veel dieper trip, en nu weet wat ik kan verwachten.
Ja inderdaad... bij LSD zit ik pas na een uur of 2 a 3 op de peak, en wordt het na een uur of 6 pas echt zwaarder. Ik was wel aangenaam verrast door die paddo's dat het zo kort wasWat betreft de werkingsduur van paddo's, voor mij persoonlijk is dat vaak meer rond de 5 a 6 uur. Uiteraard verschilt het een beetje per dosis en je maaginhoud. Maar veel langer heb ik volgens mij nog nooit meegemaakt. Daarbij duurt het voor mij na afloop van de piek vaak nog maar een uurtje ofzo, waarin de effecten snel minder worden. In tegenstelling tot LSD, waarbij de afbouw vanaf de piek behoorlijk geleidelijk is en nog vele uren kan duren.
Moeilijk uit te leggen, maar paddo's worden over het algemeen als mentaal zwaarder gezien dan LSD. De mindfucks zijn enigszins wel vergelijkbaar met LSD maar een stuk minder te sturen. Hierdoor kan het allemaal nog meer confronterend worden en behoorlijk duister soms. LSD heeft toch vaak een wat meer positieve push en daarbij een wat helderder karakter dan paddo's. Met paddo's krijg je veel sneller dat je er gewoon geen reet meer van snapt. Met een hoge dosis paddo's heb ik ook wel eens gehad dat ik niet meer wist dat ik aan het trippen was, dit is mij met LSD nog niet gebeurd. Alhoewel dit vast ook met LSD kan gebeuren in hogere doseringen.omfg zei:Wat bedoel je met "minder vergevingsgezind" ?
En mindfucks, vergelijkbaar met die van LSD? Voorbeelden van mindfucks? Ik weet graag alles.
Beetje off topic, maar vind het erg interessant. Waarom durfde je de laatste paar keren er niet aan over te geven? Je weet waar je zal belanden, maar je weet ook dat je er tegen verzetten geen zin heeft en alleen maar averechts werkt. Lijkt mij dat je er niet tegen verzetten uiteindelijk alsnog de fijnste trip op levert ten opzichte van je er juist tegen verzetten.Mindless zei:Ik zal je ook eerlijk zeggen, de laatste paar keren dat ik getript heb op psilocybine hebben me goed laten schrikken. Ik kon tijdens deze trips als het ware zien waar ik in eerdere trips geweest was. Maar er is altijd een moment dat je álle controle los moet laten en je compleet moet laten meevoeren. De laatste paar keren durfde ik dat niet aan, want ik weet waar dat toe kan leiden: een krankzinnige reis door je onbewuste, waarbij je de meest onvoorstelbare "plekken" bezoekt en de meest prachtige maar ook de meest verontrustende dingen zult zien. En je weet niet wanneer die reis stopt en je kunt het zelf ook niet stoppen. En je kunt diezelfde reis ook honderden keren achter elkaar meemaken, waardoor het kan lijken alsof je een eeuwigheid weg bent geweest van de normale werkelijkheid, totaal niet meer wetende wie je bent als persoon.
Klopt, maar het is dan ook niet een rationeel iets. Er gebeurd eigenlijk een heel vreemd iets en dit is nu elke keer hetzelfde bij mij. Ik zal het proberen te beschrijven en ik zeg alvast dat dit een vaag verhaal zal worden. :PPsychedelibee zei:Beetje off topic, maar vind het erg interessant. Waarom durfde je de laatste paar keren er niet aan over te geven? Je weet waar je zal belanden, maar je weet ook dat je er tegen verzetten geen zin heeft en alleen maar averechts werkt. Lijkt mij dat je er niet tegen verzetten uiteindelijk alsnog de fijnste trip op levert ten opzichte van je er juist tegen verzetten.
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar het is zelfs zo dat mijn CV ketel dan een geluid maakt alsof ´ie niet wil opstarten... Ik ben nog nooit echt rare dingen gaan doen als ik er geen reet meer van snapte. Meestal ben ik met een hoge dosis psilo ook niet in staat nog heel veel te bewegen, aangezien het behoorlijk versuffend werkt. Maargoed, het kan natuurlijk. Je hoort wel eens rare verhalen, maar denk dat die eerder uitzondering dan regel zijn.omfg zei:Maar "er niks meer van snappen", hoor ik vaker. Weet je nog wel wat je doet, of dat ook niet meer? Dat is voor mij wel even een heel belangrijk aspect om te weten, aangezien ik het liever alleen doe de volgende keer, dan trip ik beter en dieper omdat ik weet dat er niemand op me let. Een sitter vind ik irritant, die weerhoud mn trip van "verder" gaan.
Snap je op "dat moment" nog wel wát je doet, of ook niet meer?Psychedelibee zei:Ik ben nog nooit echt rare dingen gaan doen als ik er geen reet meer van snapte. Meestal ben ik met een hoge dosis psilo ook niet in staat nog heel veel te bewegen, aangezien het behoorlijk versuffend werkt. Maargoed, het kan natuurlijk. Je hoort wel eens rare verhalen, maar denk dat die eerder uitzondering dan regel zijn.omfg zei:Maar "er niks meer van snappen", hoor ik vaker. Weet je nog wel wat je doet, of dat ook niet meer? Dat is voor mij wel even een heel belangrijk aspect om te weten, aangezien ik het liever alleen doe de volgende keer, dan trip ik beter en dieper omdat ik weet dat er niemand op me let. Een sitter vind ik irritant, die weerhoud mn trip van "verder" gaan.
Ik snap dat je liever alleen tript, kun je veel makkelijker diep gaan inderdaad. Een tripsitter lijkt mij ook erg irritant persoonlijk, vandaar ook nog nooit erbij gehad.
Ok, ik ben erg ervaren met psychedelics wel maar ik weet toch graag zoveel mogelijk. Ben wat meer voorzichtig na wat ervaringen op 2c-b en LSD die vrij roekeloos waren, wat ook erg dom is met dit type drugs.Mindless zei:Als ik jou was, zou ik gewoon rustig psilo leren kennen. Deze drug heeft echt een eigen persoonlijkheid en die moet je even leren kennen.
Ik kan me juist ook helemaal verliezen in de muziek, dat helpt als het ware om je aan over te geven ofzo. Gewoon uitproberen waar jij je prettig bij voelt denk ik. Persoonlijk lijkt me goa wel te actief voor psilo. Met LSD vind ik goa of psytrance ook altijd erg fijn, past goed bij de energie die ik heb. Aan psilo zou ik persoonlijk liever iets rustigers opzetten, maar bij ketamine ook eigenlijk. Dus wellicht is dat ook gewoon persoonlijk.omfg zei:Wat muziek betreft luister ik altijd naar GOA, voor mij is het de grote rode draad in een trip. Met KETA is dat het meest belangrijk, maar met LSD toch ook wel hoor. Vorige keer kreeg ik een psychedelic enlightment juist omdat ik me he-le-maal verloor in de muziek. Mooiste momenten van mn leven zijn dat geweest... die keer ervoor was het op een GOA feestje zelf.
Mindless zei:No problem![]()
Het scheelt natuurlijk enorm dat je veel ervaring hebt met trippen. Maar toch moet je psilo nooit gaan onderschatten. Zelf heb ik veel ervaring met psilo, maar daarom denk ik nog niet licht over DMT.(nog geen ervaring mee) Gewoon elke nieuwe stof met respect behandelen.
![]()
Psychedelibee zei:Ik kan me juist ook helemaal verliezen in de muziek, dat helpt als het ware om je aan over te geven ofzo. Gewoon uitproberen waar jij je prettig bij voelt denk ik. Persoonlijk lijkt me goa wel te actief voor psilo. Met LSD vind ik goa of psytrance ook altijd erg fijn, past goed bij de energie die ik heb. Aan psilo zou ik persoonlijk liever iets rustigers opzetten, maar bij ketamine ook eigenlijk. Dus wellicht is dat ook gewoon persoonlijk.omfg zei:Wat muziek betreft luister ik altijd naar GOA, voor mij is het de grote rode draad in een trip. Met KETA is dat het meest belangrijk, maar met LSD toch ook wel hoor. Vorige keer kreeg ik een psychedelic enlightment juist omdat ik me he-le-maal verloor in de muziek. Mooiste momenten van mn leven zijn dat geweest... die keer ervoor was het op een GOA feestje zelf.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."