#1
MeejheM zei:omfg zei:Psychedelibee zei:1,6gr pp is inderdaad een erg lichte dosering, opzich wel verstandig voor een eerste keer. Alhoewel misschien te weinig om goed op te trippen. Hoe beviel het?
Ik ben zeer ervaren in drugs, maar ik heb geleerd (na 2 LSD zegels dronken te nemen), psychedelics never nooit te onderschatten.
Ik vond het een stuk helderder en vriendelijker dan LSD. Met LSD ben ik hele grote dosissen gewend (400 UGL++). Maar voorlopig wel de moeite waard, de paddo's.
heel slim, meestal is een onderdosering zeker beter voor je dan een overdosering. daarnaast zou ik ff lsd vermijden, 400ug of meer is veel, en zeker als je dat op een liter bloed zou hebben. das een vormfoutje hoop ik.
voor overdosering hoef je niet bang te zijn, maar het feit dat je meer dan 400ug inneemt suggereert wel een enorme gewenning. je gebruik wordt daardoor verspilling.
UG is het ja. my bad.. was al laat
Gewenning zal het niet zijn, ik doe dat met grote tussenpozen. En naar mijn ervaring werkt het helemaal niet meer zodra je tolerantie hebt.. ook niet een beetje.
Psychedelibee zei:Respect voor psychedelica is alleen maar goed, zeker als je iets voor het eerst doet. Dat het veel helderder en vriendelijker als LSD voelde is niet gek als ik naar je LSD dosering kijk. Dat zijn flinke doseringen LSD namelijk, terwijl je een zeer matige dosering paddo's op had.omfg zei:Ik ben zeer ervaren in drugs, maar ik heb geleerd (na 2 LSD zegels dronken te nemen), psychedelics never nooit te onderschatten.
Ik vond het een stuk helderder en vriendelijker dan LSD. Met LSD ben ik hele grote dosissen gewend (400 UGL++). Maar voorlopig wel de moeite waard, de paddo's.
Heb je je wel goed ingelezen over paddo's eigenlijk? Want die duren een stuk korter dan LSD. Niet alle psychedelica duren even lang uiteraard.omfg zei:maar na een uur of 4 was het wel al weg, iets wat ik totaal niet gewend ben... zeker omdat ik vrij veel LSD heb gedaan. Ik ben gewend dat het een uur of 12 duurt.
Ja ik heb me zeker goed ingelezen, maar ik las overal dat het toch wel 6-8 uur zou duren. Door de lage dosis zal het wel korter geweest zijn. Maar na 3,5 a 4 uur was het al bijna in zijn geheel weg. Van Alice ben ik nog een "na-flow" gewend die ook nog een paar uur duurt.
Wat is een beetje een dosis die jullie me zouden aanraden voor een goeie trip? Ik wil het de volgende keer in m'n 1tje doen omdat ik dan veel dieper trip, en nu weet wat ik kan verwachten.
Alvast bedankt.
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar het is zelfs zo dat mijn CV ketel dan een geluid maakt alsof ´ie niet wil opstarten...