#1
Ik ben het hier wel mee eens hoor. Het was toen vooral dat ik merkte dat ik het jammer vond dat mijn vriendin op dat moment veel meer zag als ik en meemaakte. En dat wou ik natuurlijk ook. Maar ik had wel een topavond gehad.
Ik ben het wel erg eens met Mindless en Bee dat je beter voorzichtig kan zijn. En langzaam bouwt op je ervaring. Je kan namelijk erg in je eigen gedachten gaan zitten als het tegenzit. Maar zeer waarschijnlijk heb je een hele melige top tijd.
Ik ben het wel erg eens met Mindless en Bee dat je beter voorzichtig kan zijn. En langzaam bouwt op je ervaring. Je kan namelijk erg in je eigen gedachten gaan zitten als het tegenzit. Maar zeer waarschijnlijk heb je een hele melige top tijd.
Psychedelibee zei:Ik zou de eerste keer ook gewoon voor een half doosje gaan, het verschilt inderdaad aanzienlijk hoe mensen er op reageren. Dan maar eventueel een iets wat tegenvallende eerste keer, lijkt me altijd nog beter dan een te zware eerste keer. Voor psychedelica moet je respect hebben en er rustig mee beginnen, pas als je een ervaren psychonaut bent kun je iets meer risico gaan nemen.