#1
Ik heb één keer een hele lange en erge badtrip gehad. Vervelender dan dat kan gewoon niet (denk ik en hoop ik). Ik bespaar je de details maar dit ging echt te ver. Heb er jaren over gedaan om deze nare ervaring een plek te geven. Anyway, tijdens de badtrip werd ik verzorgd door allemaal mensen. Ze waren heel lief voor mij, empathisch en gingen met mij mediteren. Maar ik kon daar dus helemaal niks mee en het maakte mij alleen maar bozer en banger. Ik vond het heel lief van die mensen, ze bedoelden het goed maar ik denk dat ik beter af was geweest alleen. Als ik ergens in een soort van sepeercel was gelegd met zachte muren. Eentje die geluidsdicht was, zodat ik kon schelden en schreeuwen. Maar dat was er niet. Ik heb weleens gelezen dat ze in de jungle een badtripper vastbinden aan een boom en hem laten gaan. Denk dat dit in mijn geval wel beter was geweest. Ik was alle controle over mijn lichaam en geest totaal kwijt. Ik was letterlijk met mijn mind in een hele andere wereld.... Compleet egodood.
Wat ik hiermee wil vragen is; is het wel zinvol om een badtripper aandacht te geven in sommige gevallen?
Wat ik hiermee wil vragen is; is het wel zinvol om een badtripper aandacht te geven in sommige gevallen?