#1
Hoi ik wil een keer in mijn uppie trippen maar ik zie op tegen 1 ding.
Ik heb niet echt veel ervaring op truffels/paddo's/lsd gebied.
Truffels: 3 x halve en 1x hele porties
Paddo's 2x (1 gram gedroogd).
LSD: 2x < 70 ulg
Ayahuasca: 4x
De keren dat ik gebruikte waren er andere gebruikers bij en 1 keer had ik een goede vriendin gevraagd over mij te waken bij haar thuis. In mijn eigen huis kon toen niet.
De keer dat de sitter bij mij was. Heb ik de sterkste dosis uit de shop gehaald. Ik merkte dat ik toch niet fijn vind dat die goede vriendin bij mij was. Ik kon mij niet helemaal laten gaan. Dit lag aan mij en ook aan haar.
Tijdens die trip leek het alsof ik mijn jas had aangetrokken en de deur ben uitgegaan en zo op de autoweg ben blijven staan. Ik wist dat die vriendin bij mij was en dus niets verkeert kon gaan.
Ik zou graag op korte termijn willen truffelen/paddo's op een volle dosis. Het enige waar ik bang voor ben is dat ik mijn balkon deuren open doe en ga springen. Of dat ik naar buiten ga en de straat op ren. Maar dan in het echt.
Natuurlijk kan ik de balkondeuren barricaderen maar dat gaat niet werken, omdat ik teveel grote en openslaande raamkozijnen heb.![:)]()
De andere keren met truffles op halve porties met vrienden zijn wel goed verlopen.
Ik zou veel minder problemen hebben als ik ayahuasca zou drinken dan een flinke truffle dosis.
Ook al kun je deze twee niet met elkaar vergelijken.
Was is wijsheid. Het idee dat ik gekke dingen ga doen, komt dit voort als men andere middelen erbij gaat nemen?
Is dit mijn proces van het toch niet over kunnen geven aan het moment?
Ik heb niet echt veel ervaring op truffels/paddo's/lsd gebied.
Truffels: 3 x halve en 1x hele porties
Paddo's 2x (1 gram gedroogd).
LSD: 2x < 70 ulg
Ayahuasca: 4x
De keren dat ik gebruikte waren er andere gebruikers bij en 1 keer had ik een goede vriendin gevraagd over mij te waken bij haar thuis. In mijn eigen huis kon toen niet.
De keer dat de sitter bij mij was. Heb ik de sterkste dosis uit de shop gehaald. Ik merkte dat ik toch niet fijn vind dat die goede vriendin bij mij was. Ik kon mij niet helemaal laten gaan. Dit lag aan mij en ook aan haar.
Tijdens die trip leek het alsof ik mijn jas had aangetrokken en de deur ben uitgegaan en zo op de autoweg ben blijven staan. Ik wist dat die vriendin bij mij was en dus niets verkeert kon gaan.
Ik zou graag op korte termijn willen truffelen/paddo's op een volle dosis. Het enige waar ik bang voor ben is dat ik mijn balkon deuren open doe en ga springen. Of dat ik naar buiten ga en de straat op ren. Maar dan in het echt.
Natuurlijk kan ik de balkondeuren barricaderen maar dat gaat niet werken, omdat ik teveel grote en openslaande raamkozijnen heb.
De andere keren met truffles op halve porties met vrienden zijn wel goed verlopen.
Ik zou veel minder problemen hebben als ik ayahuasca zou drinken dan een flinke truffle dosis.
Ook al kun je deze twee niet met elkaar vergelijken.
Was is wijsheid. Het idee dat ik gekke dingen ga doen, komt dit voort als men andere middelen erbij gaat nemen?
Is dit mijn proces van het toch niet over kunnen geven aan het moment?