#1
Nog geen ervaring met DMT, wel meerdere keren entiteiten ervaren met DPT en met salvia divinorum.
Op salvia voor het eerst twee entiteiten gevoeld, een jaar of 8 geleden. Het was onduidelijk wie of wat ze waren maar ik nam ze waar als energieen. Ze voelden heel groot, machtig, intelligent en beschermend. Hierarchisch stonden ze ver boven mij en keken ze op me neer. Ik zat zelf vele cirkels lager en zou ze niet kunnen bereiken. Er was geen communicatie maar ik voelde ze wel en ze waren zo écht.
Tijdens een bijna-dood ervaring kwam ik diezelfde twee entiteiten weer tegen. Weer was er geen communicatie maar ze voelden als veilig en 'thuiskomen', alsof het altijd zo heeft moeten zijn.
Met DPT heb ik drie verschillende ervaringen met entiteiten gehad, allemaal dit jaar.
De eerste keer kwam ik in contact met een entiteit waarvan ik voelde dat zij mijn universele moeder was, degene of datgene wat mij en dit universum gecreerd heeft. Ik voelde alleen maar pure liefde en warmte, door mijn geest en door mijn lichaam en ik had telepathisch contact met haar. Ik kon haar alles vragen en kreeg ook op vele vragen antwoord, alleen stelde ik zo veel vragen tegelijk en kwamen de antwoorden zo snel dat ik het meeste niet in me op kon nemen of herinneren toen de DPT uitwerkte. Er waren ook vragen waarop ze antwoordde dat het nog te groots en moeilijk voor me was om te bevatten, maar dat het nog wel komt en dat ik me geen zorgen hoef te maken omdat alles goed komt. Ze was zo intens lief en beschermend en ik was weer een klein meisje in de armen van mijn schepper (ik ben niet gelovig trouwens), totdat ik uiteindelijk versmolt in haar, we waren één en dezelfde en ik werd opgenomen in het geheel, daar waar ik vandaan kom en ook altijd weer naar terug zal gaan. Toen kwam er een fel licht en toen werd ik 'teruggegooid' met de boodschap dat ik het nu weer zelf moest gaan doen, dat ik weer mag gaan voelen en ervaren als mens maar dat ik nooit alleen ben. Het was intens mooi en emotioneel.
Tweede keer is moeilijker te omschrijven, veel verschillende entiteiten van klein naar groot en van laag naar hoog op de hierarchische ladder in allemaal voorgeprogrammeerde cirkels. De ene cirkel kon niet bij de andere cirkel komen zegmaar. Ze waren mannelijk, koud, mechanisch, hard en kil. Ik sprak niet met ze maar ik voelde ze wel, ze waren echter compleet gevoelloos naar mij. Ik werd totaal niet erkend als zijnde 'wezen' en was een schakeltje in het geheel, een onderdeel van een alsmaar doorgaande machine waar ik niet uit kon ontsnappen.
De derde keer heb ik om die reden de dosering wat lager gehouden, en ook toen kwam ik entiteiten tegen die mannelijk en machinaal waren, maar minder duidelijk en ik kon er van een afstandje naar kijken in plaats van dat ik erin geabsorbeerd werd. Ik kwam toen ook heel veel boze mannetjes/wezentjes tegen die aan mijn hoofd aan het trekken waren, ze waren aan het vechten tegen iets of ergens tegen in opstand en ik kon met ze communiceren, maar als ik vragen stelde gaven ze me geen antwoord en lachtten ze me alleen keihard uit.
Later in die trip kwam ik weer terug in de baarmoeder, een warm holletje en daar was ik verre van alleen, op de rand zaten allemaal kleine mannetjes/wezentjes en van bovenaf voelde ik dat er 1 of 2 entiteiten meekeken en erop waakten dat het proces/de bouw van de foetus goed verliep. Deze entiteiten waren weer ongrijpbaar en zeiden niets, ze waren veel 'verder' weg maar zo krachtig dat hun energie toch te voelen was.
Verder geloof ik net als Mindless dat we allemaal terugkeren naar onze essentie en dat persoonlijkheid dan wegvalt.
Op salvia voor het eerst twee entiteiten gevoeld, een jaar of 8 geleden. Het was onduidelijk wie of wat ze waren maar ik nam ze waar als energieen. Ze voelden heel groot, machtig, intelligent en beschermend. Hierarchisch stonden ze ver boven mij en keken ze op me neer. Ik zat zelf vele cirkels lager en zou ze niet kunnen bereiken. Er was geen communicatie maar ik voelde ze wel en ze waren zo écht.
Tijdens een bijna-dood ervaring kwam ik diezelfde twee entiteiten weer tegen. Weer was er geen communicatie maar ze voelden als veilig en 'thuiskomen', alsof het altijd zo heeft moeten zijn.
Met DPT heb ik drie verschillende ervaringen met entiteiten gehad, allemaal dit jaar.
De eerste keer kwam ik in contact met een entiteit waarvan ik voelde dat zij mijn universele moeder was, degene of datgene wat mij en dit universum gecreerd heeft. Ik voelde alleen maar pure liefde en warmte, door mijn geest en door mijn lichaam en ik had telepathisch contact met haar. Ik kon haar alles vragen en kreeg ook op vele vragen antwoord, alleen stelde ik zo veel vragen tegelijk en kwamen de antwoorden zo snel dat ik het meeste niet in me op kon nemen of herinneren toen de DPT uitwerkte. Er waren ook vragen waarop ze antwoordde dat het nog te groots en moeilijk voor me was om te bevatten, maar dat het nog wel komt en dat ik me geen zorgen hoef te maken omdat alles goed komt. Ze was zo intens lief en beschermend en ik was weer een klein meisje in de armen van mijn schepper (ik ben niet gelovig trouwens), totdat ik uiteindelijk versmolt in haar, we waren één en dezelfde en ik werd opgenomen in het geheel, daar waar ik vandaan kom en ook altijd weer naar terug zal gaan. Toen kwam er een fel licht en toen werd ik 'teruggegooid' met de boodschap dat ik het nu weer zelf moest gaan doen, dat ik weer mag gaan voelen en ervaren als mens maar dat ik nooit alleen ben. Het was intens mooi en emotioneel.
Tweede keer is moeilijker te omschrijven, veel verschillende entiteiten van klein naar groot en van laag naar hoog op de hierarchische ladder in allemaal voorgeprogrammeerde cirkels. De ene cirkel kon niet bij de andere cirkel komen zegmaar. Ze waren mannelijk, koud, mechanisch, hard en kil. Ik sprak niet met ze maar ik voelde ze wel, ze waren echter compleet gevoelloos naar mij. Ik werd totaal niet erkend als zijnde 'wezen' en was een schakeltje in het geheel, een onderdeel van een alsmaar doorgaande machine waar ik niet uit kon ontsnappen.
De derde keer heb ik om die reden de dosering wat lager gehouden, en ook toen kwam ik entiteiten tegen die mannelijk en machinaal waren, maar minder duidelijk en ik kon er van een afstandje naar kijken in plaats van dat ik erin geabsorbeerd werd. Ik kwam toen ook heel veel boze mannetjes/wezentjes tegen die aan mijn hoofd aan het trekken waren, ze waren aan het vechten tegen iets of ergens tegen in opstand en ik kon met ze communiceren, maar als ik vragen stelde gaven ze me geen antwoord en lachtten ze me alleen keihard uit.
Later in die trip kwam ik weer terug in de baarmoeder, een warm holletje en daar was ik verre van alleen, op de rand zaten allemaal kleine mannetjes/wezentjes en van bovenaf voelde ik dat er 1 of 2 entiteiten meekeken en erop waakten dat het proces/de bouw van de foetus goed verliep. Deze entiteiten waren weer ongrijpbaar en zeiden niets, ze waren veel 'verder' weg maar zo krachtig dat hun energie toch te voelen was.
Verder geloof ik net als Mindless dat we allemaal terugkeren naar onze essentie en dat persoonlijkheid dan wegvalt.