#1
Ondanks meerdere ontmoetingen met verschillende entiteiten, vooral op dmt, denk ik dat ik je iets wil vertellen wat het dichtst in de buurt komt van de informatie waarnaar jij zoekt.
De ervaring waar ik het over heb is niet mijn eigen ervaring.
Het zit zo, recent heb ik een sjamaan ontmoet waarbij ik een bufo ceremonie deed. De persoon die mij in contact bracht met deze organisatie is meerdere keren bij hun geweest voor verschillende behandelingen. Voor het gemak noem ik hem even Jan.
Jan ging voor een bepaalde behandeling naar deze organisatie. Om in hogere sferen te komen mediteerde de sjamaan en hij rookte wat changa. Vrij direct zei hij tegen Jan dat er iemand met hem was meegereisd, een overledenen. De overleden persoon was in dit geval de ex schoonmoeder van Jan en nog voordat hij een behandeling bij de sjamaan onderging brak het zweet hem al uit. De sjamaan benoemde de overleden persoon bij volle naam en hij gaf aan dat deze persoon was blijven hangen in een demensie en niet verder kon op eigen kracht.
Uiteindelijk heeft de sjamaan middels ritueel handelen ervoor gezorgd dat de overledenen verder kon en niet bleef 'rondspoken'. En de ex in kwestie wou er liever niet zo veel over horen of weten. Niet iedereen staat open voor dit soort dingen.
Toch adviseer ik je niet om zomaar nn dmt te gaan roken. Ik adviseer je geen enkele drug te nemen maar ik denk dat er betere manieren zijn om een antwoord te krijgen.
Changa is een korte ervaring van ongeveer 20 tot 30 minuten wat vergelijkbaar is met ayahuasca. Persoonlijk denk ik ook dat ayahuasca het meest in de buurt komt als het gaat om contact te maken met entiteiten die we ook wel onstoffelijke wezens kunnen noemen.
Wanneer je dmt rookt is de snelheid van de trip zo snel en intens dat veel van alle opgedane informatie die je daar krijgt, niet mee terug kan nemen naar het menselijke bestaan. Ayahuasca en changa houd je wat langer op een bepaald level en hierdoor zou je wellicht(geen belofte) wat beter kunnen begrijpen als mens wat je daar heb ervaren.
Ook zal je moeten begrijpen en accepteren dat je soms een totaal andere ervaring krijgt dan dat je zou willen van psychedelica. Maar intenties set en setting doen soms wonderen. En nogmaals ik adviseer je geen enkele drug te nemen.
Iedereen handelt vanuit eigen initiatieven vermogens.
Heel veel sterkte met je verlies en het verwerken ervan.
De ervaring waar ik het over heb is niet mijn eigen ervaring.
Het zit zo, recent heb ik een sjamaan ontmoet waarbij ik een bufo ceremonie deed. De persoon die mij in contact bracht met deze organisatie is meerdere keren bij hun geweest voor verschillende behandelingen. Voor het gemak noem ik hem even Jan.
Jan ging voor een bepaalde behandeling naar deze organisatie. Om in hogere sferen te komen mediteerde de sjamaan en hij rookte wat changa. Vrij direct zei hij tegen Jan dat er iemand met hem was meegereisd, een overledenen. De overleden persoon was in dit geval de ex schoonmoeder van Jan en nog voordat hij een behandeling bij de sjamaan onderging brak het zweet hem al uit. De sjamaan benoemde de overleden persoon bij volle naam en hij gaf aan dat deze persoon was blijven hangen in een demensie en niet verder kon op eigen kracht.
Uiteindelijk heeft de sjamaan middels ritueel handelen ervoor gezorgd dat de overledenen verder kon en niet bleef 'rondspoken'. En de ex in kwestie wou er liever niet zo veel over horen of weten. Niet iedereen staat open voor dit soort dingen.
Toch adviseer ik je niet om zomaar nn dmt te gaan roken. Ik adviseer je geen enkele drug te nemen maar ik denk dat er betere manieren zijn om een antwoord te krijgen.
Changa is een korte ervaring van ongeveer 20 tot 30 minuten wat vergelijkbaar is met ayahuasca. Persoonlijk denk ik ook dat ayahuasca het meest in de buurt komt als het gaat om contact te maken met entiteiten die we ook wel onstoffelijke wezens kunnen noemen.
Wanneer je dmt rookt is de snelheid van de trip zo snel en intens dat veel van alle opgedane informatie die je daar krijgt, niet mee terug kan nemen naar het menselijke bestaan. Ayahuasca en changa houd je wat langer op een bepaald level en hierdoor zou je wellicht(geen belofte) wat beter kunnen begrijpen als mens wat je daar heb ervaren.
Ook zal je moeten begrijpen en accepteren dat je soms een totaal andere ervaring krijgt dan dat je zou willen van psychedelica. Maar intenties set en setting doen soms wonderen. En nogmaals ik adviseer je geen enkele drug te nemen.
Iedereen handelt vanuit eigen initiatieven vermogens.
Heel veel sterkte met je verlies en het verwerken ervan.