Buiten trippen is heerlijk. Wat mij alleen tegen valt, is dat ik altijd aan de dunne raak zodra het tripmiddel begint in te werken. Heb ik niet alleen met truffels of lsd, maar met heel veel tripmiddelen. Ook met dissociatieven. Heeft met angst te maken. De overgang van deze realiteit naar de triprealiteit vind ik soms lastig, maar als ik erin zit is het interessant.
#3
Op bed met slaapmasker op en oordoppen in.
#4
Iig dicht bij huis..
#5
Hier ook een stem voor in de natuur op een warme dag (maar als je niet ervaren bent dan wel overdag)
#6
In het bos, lekker in het gras/zand aan het water, in een bloemenweide... Lekker weer is wel écht een must.
#7
Ik denk wel dat meer mensen daar soms moeilijke momenten mee hebben. Volgens mij is dat omdat je ten eerste niet kan wennen aan je toestand, want voor je het weet is het weer een tikkeltje intenser en moet je opnieuw wennen. Ten tweede omdat je tot aan de piek niet weet hoe intens het zal worden.
#8
Ik vind het zelf altijd heel fijn om gewoon op de bank te gaan liggen en dan lekker een trippy film/serie op te zetten. (Bijv. Rick and Morty)
Dit heb ik nu al best vaak met m'n vrienden gedaan en het beviel me iedere keer heel goed.
#9
Mijn ervaring zegt de plaatsen waar jij je het veiligst en vertrouwd voelt. Of dat de natuur is of in je eigen huis of bij een vriend op de bank.
Het is toch een beetje een ervaring waarbij je jezelf overgeeft aan de truffels. Dan wil je geen zorgen hebben over de locatie. Of je ongemakkelijk voelen.
#10
Allemaal heel juiste en mooie voorstellen.
We hebben ooit in de bossen van de Ardennen getript. Dit was een geweldig leuke ervaring, vooral omdat we vooraf en nadien zijn gaan mediteren en rondgewandeld hebben in de grootste Tibetaanse tempel van Europa in Huy. En wat nog mooi was, het was een jongeren vormingsweekend en de lamas hebben ons toen uitgenodigd gratis mee te eten en ons daar te douchen. We mochten ook op het terrein onze tent opzetten maar toen besloten in het bos ernaast onze tent op te zetten omdat we ook graag een kampvuur wilden opzetten. En in rust wilden trippen.
Set en setting zijn enorm belangrijk , gun jezelf de mooiste ervaringen mogelijk.
#11
Bedankt iedereen voor jullie reacties. Ik heb ze allemaal gelezen en neem ze mee. Gisteren heb ik in het bos solo getript en het was een geweldige ervaring.