#1
Maar 1 manier om achter te komen. Experimenteren. ^^
OK dus bij kleine doseringen zou je niet meteen de trip hebben maar wel een beetje te weten komen wat je kan verwachten? Ik denk dat dat de grootste reden is waarom het af wordt geraden alleen te doen. Je weet simpelweg niet wat te verwachten bij een eerste keer.deze truffels zijn toch ook voor recreatief gebruik?
je schrijft wel truffel therapie.. beoog je er bepaalde vraagstukken mee aan te pakken of iets in die trant?
streng afgeraden.. hmmm.
kijk, ik wil er niet verantwoordelijk voor zijn mocht het onverhoopt mis gaan.
maar in lage dosis geeft het een wat verhoogde gevoeligheid aan de zintuigen en zien dingen er wat 'warmer' uit.
ik spreek uit ervaring..
heb je ervaring met blowen?.. want dat kan mijns inziens aardig met je psyche fucken?
ken je iemand die wat verder woont die mss telefonisch of via videochat kan bijstaan?
Ik trip eigenlijk het meest samen met mensen die ik goed ken. Zonder nuchtere tripsitter.
En alleen als ik iets wil uitproberen alleen.
Het lijkt mij juist een beetje ongemakkelijk om naar een georganiseerde meeting te gaan en daar te gaan trippen.
Misschien kun je iemand overhalen om het toch met je te proberen :P.
Zolang je geen rare angst problematiek heb of een kronkel in je ego, dan zal een half doosje truffels je niet meteen mindfucken lijkt mij. Dan is het eerder een ontspannen meditatie sessie zonder dat je daarbij moeite hoeft te doen om te mediteren omdat het dan vanzelf gaat.
OK dus bij kleine doseringen zou je niet meteen de trip hebben maar wel een beetje te weten komen wat je kan verwachten? Ik denk dat dat de grootste reden is waarom het af wordt geraden alleen te doen. Je weet simpelweg niet wat te verwachten bij een eerste keer.
Ik heb geen bepaalde vraagstukken oid die ik beantwoord wil hebben. Ik wil alleen ontdekken wat het is en hoe het voelt. De enige reden dat ik bij therapie uitkwam is omdat het gecontroleerd is, maar ik ben het eens met wat hier gezegd wordt. Dat is waarschijnlijk teveel een gedwongen setting.
Ik blow zo nu en dan weer de laatste tijd. Wat bedoel je precies met dat dat behoorlijk met je psyche kan fucken? Dat heb ik nooit gemerkt 😜
Haha OK ik gebruik het ook erg licht, gewoon om nog meer te ontspannen vooral.^^ Dan moet je meer wiet roken. Of eten nog beter zelfs.
Dan gaan je gedachtes zo ver dat je de gekste ideeën gaat krijgen. Op spacecake kun je zo in je schedel kruipen dat de tijd bijna stil lijkt te staan.
Ook op wiet heb je natuurlijk weleens een negatieve gedachte. Maar ik merk dat ik daar nu beter mee om kan gaan dan toen ik ik jonger was. Nu laat ik die gedachte gewoon voorbij gaan als alle andere gedachten die je krijgt bij gebruik. Je moet er simpelweg niet aan vast gaan klampen of er bij stil blijven staan. Als je er dieper op in gaat maak je jezelf juist gek. Maar goed, dat is zonder drugs natuurlijk ook gewoon het geval. 😂als weed gewoon goed valt dan is dat denk ik wel indicatie dat je hersenen iig niet extreem vatbaar zijn voor gekke hersenspinsels.
kben zelf fouter gegaan op marijuana dan op psylocibine.
Het zien als meditatie spreekt me aan. Een manier om meer tot rust te komen en te genieten van mijn vrije tijd is ook waarom ik zo nu en dan blow. Als truffels daarvoor ook geschikt zijn zie ik het als een mooie aanvulling.
Ook op wiet heb je natuurlijk weleens een negatieve gedachte. Maar ik merk dat ik daar nu beter mee om kan gaan dan toen ik ik jonger was. Nu laat ik die gedachte gewoon voorbij gaan als alle andere gedachten die je krijgt bij gebruik. Je moet er simpelweg niet aan vast gaan klampen of er bij stil blijven staan. Als je er dieper op in gaat maak je jezelf juist gek. Maar goed, dat is zonder drugs natuurlijk ook gewoon het geval. 😂
Dan volgt nu natuurlijk een belangrijke vraag. Als je alleen gaat gebruiken en met lage doseringen wil starten wat is dan het beste. Ik denk in elk geval aan truffels, maar welke precies en hoeveel neem je de eerste keer?
Ik zag net al dat 1-5gram werd gezegd, maar geldt dat voor alle truffels? Ik kan me voorstellen dat niet alles even sterk is.
Probeer eens een maand microdosen op psilo , brachten me veel meer dan een 1malige "grote trip".
Heb het ook gedaan bij een fulltime intensieve baan , terug gekeken zou ik het gewoon terug doen , zeker psilo a la 1mg dossis, niet gerdroofd.Bedankt voor alle informatie mensen. Dit heeft me zeker verder geholpen.
Microdosen heb ik wel over gelezen, maar zoals ik het bekijk is dat niet verstandig bij een fulltime baan. Misschien zie ik dat verkeerd.
Sowieso eerst even proberen op een vrije dag, maar microdoseren kan als het goed is wel gecombineerd worden met een werkdag. Hangt ook wat van het soort werk af misschien.Microdosen heb ik wel over gelezen, maar zoals ik het bekijk is dat niet verstandig bij een fulltime baan. Misschien zie ik dat verkeerd.
Ik heb een kantoorbaan waarbij ik veel contact heb met klanten. Wat kan je verwachten bij microdosering en waarom zou je het doen boven 'normaal' gebruik.Sowieso eerst even proberen op een vrije dag, maar microdoseren kan als het goed is wel gecombineerd worden met een werkdag. Hangt ook wat van het soort werk af misschien.
Een vrolijk warm gevoel, meer energie, een mooiere beleving van de wereld, meer drive/motivatie/zin om dingen te ondernemen. Maar als je net wat teveel pakt kan het mogelijk je focus en concentratie op gewone dagelijkse dingen verminderen en je meer doen bezighouden met de diepere aspecten van je/het leven. Erg interessant, maar mogelijk belemmerend voor je werk.Ik heb een kantoorbaan waarbij ik veel contact heb met klanten. Wat kan je verwachten bij microdosering en waarom zou je het doen boven 'normaal' gebruik.
Nooit geweten dat wiet eten dat effect kon hebben. Klinkt wel als een goed plan om dat eerst eens te doen omdat ik me met wiet toch iets zekerder voel in beginsel.Ben zelf sceptisch over microdosen. Het doel is om een dosis te nemen die onder de drempel ligt van waarneembare effecten. Heb dit geprobeerd met truffels voor zo'n anderhalve maand (een jaar geleden, 1 gram om de twee dagen) en ook met 1p-LSD (paar maanden geleden, 15 mcg om de twee dagen). En met beide middelen "werkte" het voor mij niet. Heb trouwens ook een kantoorbaan, in de techniek/bouw en kom regelmatig bij klanten op locatie, niks aan de hand hoor
Maar zoals je waarschijnlijk al wel hebt kunnen vinden op internet zijn er genoeg verhalen van mensen bij wie het wel voor merkbare positieve veranderingen heeft gezorgd.
Ik zou zeker aanraden om eens cannabis edibles te proberen, voordat je een reguliere/hoge dosis van een tripmiddel neemt. Kijk eens hoe dat bevalt, het effect van edibles is meestal ook nogal psychedelic, je wordt er meer dan alleen maar stoned van zoals wanneer je een dikke joint rookt, en het effect duurt veel langer.
Wat betreft de opening vraag in topic, geen idee over truffeltherapie. Maar ik bevond me in een vergelijkbare situatie als jou toen ik voor het eerst écht wilde trippen: geen vrienden/familie om het samen mee te doen. Gewoon goed je eigen onderzoek doen, beginnen met een lage dosis (5 gram vers, zou ik aanraden), en het lekker op je af laten komen. Tip: blijf niet binnen tijdens de trip, zoek de natuur op! Veel succes!![]()
Nooit geweten dat wiet eten dat effect kon hebben. Klinkt wel als een goed plan om dat eerst eens te doen omdat ik me met wiet toch iets zekerder voel in beginsel.
Daar heb ik geen ervaring mee, anders dan spacecake. Heb je daarover nog tips, of is iets als spacecake daarbij al voldoende?
Met vijf gram vers bedoel je gewoon meteen uit de vacuum verpakking zonder te drogen neem ik aan. Of bedoel je daarmee zonder toevoegingen?
Ik weet dat je op dit forum niet mag vragen om adresjes voor illegale dingen oid zodat iedereen weet dat mijn volgende vraag niet is. Mijn vraag is namelijk hoe je aan lsd zou komen. Zoals ik het lees is het een verboden substantie, dus dat zou via een dealer gaan lijkt me dan?
LSD zie ik niet als iets dat ik al zou willen doen, daarover heb ik nog te weinig kennis. Ik hou mijn opties echter wel graag open. 😜
Heb zelf ook heel lang gewacht met het proberen van 1p-LSD, en geloof me, daar heb ik nu spijt van, had het veel eerder moeten doen!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."