Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumspsychedelische drugs 😍

psychedelische drugs 😍

84 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik beduul maar te zeggen. Er groeit van alles buiten :P. Of je het nou ook moet eten, dat is een andere vraag.
H
Haze97Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Martinus zei:
Ik beduul maar te zeggen. Er groeit van alles buiten :P. Of je het nou ook moet eten, dat is een andere vraag.
Klik om te vergroten...
Ah oke me excuses. Hmmmm heb mss wel interesse mr groeit in roemenie toch? zal es verder opzoeken 😂😂😂😂😵😵
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Haze97 zei:
Ah oke me excuses. Hmmmm heb mss wel interesse mr groeit in roemenie toch? zal es verder opzoeken 😂😂😂😂😵😵
Klik om te vergroten...
Groeit overal, en beter blijf je van datura vandaan. Probeer maar eens 5 lovende tripraports te vinden over datura.
H
Haze97Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Zeelanddude zei:
Groeit overal, en beter blijf je van datura vandaan. Probeer maar eens 5 lovende tripraports te vinden over datura.
Klik om te vergroten...
Heb al alles gelezen ben er zeker van dat 80% niet klopt de verhalen lijken te sterk op elkaar ik geloof zeker dat je er van tript en dingen zie die er niet zijn maar toevallig monster wormen gesprek met familie vrienden .... Kwn heb me twijfels je hersenen bepalen zelf wat je zou hallucineren. En ik denk dat ik er van zal blijven momenteel. zou graag eerst eventueel eens tripsitten terwijl iemand het neemt en mss dat ik het ook doe
Ben zot maar (nog niet ) doorgedraaid xp
Btw moest ik al me vrienden zien dood gaan en monsters zou zien ik zou roepen slaan en shoppen kzou zeker niet er na gezelig staan pokeren in me trip en zeker niet als ik nie besef dat het maar een trip is dit is wat ik lees
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Haze97 zei:
Heb al alles gelezen ben er zeker van dat 80% niet klopt
Klik om te vergroten...
Oh well, in dat geval, ga je gang joh...
Haze97 zei:
Btw moest ik al me vrienden zien dood gaan en monsters zou zien ik zou roepen slaan en shoppen kzou zeker niet er na gezelig staan pokeren in me trip en zeker niet als ik nie besef dat het maar een trip is dit is wat ik lees
Klik om te vergroten...
Dit stukje alleen al, je ziet iedereen dood gaan in je heen en je zou gaan slaan en roepen?? Joh dat is heel de fucking trip? Maar je weet niet dat je tript...Gast, is dat al niet genoeg om iets te denken van mmmmm maybe not?
H
Haze97Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Zeelanddude zei:
Oh well, in dat geval, ga je gang joh...

Dit stukje alleen al, je ziet iedereen dood gaan in je heen en je zou gaan slaan en roepen?? Joh dat is heel de fucking trip? Maar je weet niet dat je tript...Gast, is dat al niet genoeg om iets te denken van mmmmm maybe not?
Klik om te vergroten...
We begrijpen elkaar niet denk ik
H
Haze97Lid
01-01-2024, 00:00
#7
kwoon leterlijk 2min aan de grens van Frankrijk je snapt me woorden en me zinnen niet heb een moeilijke accent voor jou 😉
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#8
Haze97 zei:
Heb al alles gelezen ben er zeker van dat 80% niet klopt de verhalen lijken te sterk op elkaar
Klik om te vergroten...
Verhalen lijken vaak sterk op elkaar als ze waar zijn...
H
Haze97Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Zou iemand weten hoe ik heel die onderwerp kan verwijderen ?
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Haze97 zei:
kwoon leterlijk 2min aan de grens van Frankrijk je snapt me woorden en me zinnen niet heb een moeilijke accent voor jou 😉
Klik om te vergroten...

Je woont letterlijk 2min van mij af dan 😄
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#11
btw...uw hersenen bepalen NIET wat je hallucineert.

Lees maar wat verhalen over Salvia...
Heel vaak wederkerende identiek hallucinaties, van random niet verbonden mensen. 😄
H
Haze97Lid
01-01-2024, 00:00
#12
CuriousExplorer zei:
Je woont letterlijk 2min van mij af dan 😄
Klik om te vergroten...
Waar woon je kortrijk-menen ?
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Psilocybe semilanceata en amanita muscaria.

1e kan je vinden in weilanden met dieren zodra get veel Heeft geregend en de temperatuur righting de 10-15c zit.

2e Ken je wel Heeft geen Verders uitleg nodig
H
Haze97Lid
01-01-2024, 00:00
#14
CuriousExplorer zei:
btw...uw hersenen bepalen NIET wat je hallucineert.

Lees maar wat verhalen over Salvia...
Heel vaak wederkerende identiek hallucinaties, van random niet verbonden mensen. 😄
Klik om te vergroten...
Wat komt er vrij van stoffen bij vb paddos salvia ... En waar kom het vrij alles van a tot z speelt af tussen je oren zowel onder invloed dan in de nuchtere realiteit van vandaag
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Haze97 zei:
Waar woon je kortrijk-menen ?
Klik om te vergroten...

Groot Kortrijk 😄

En nee, geloof mij.
Bij veel psychedelica kan je de trip "sturen"
Bij Salvia is het Salvia die u stuurt. 😄
H
Haze97Lid
01-01-2024, 00:00
#16
CuriousExplorer zei:
Groot Kortrijk 😄

En nee, geloof mij.
Bij veel psychedelica kan je de trip "sturen"
Bij Salvia is het Salvia die u stuurt. 😄
Klik om te vergroten...
Hoe oud ben je 20-25 dan is de kans groot dat ik je ken & njaa zou eens moeten proberen
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ouder 😆

Pas gewoon op met Salvia.
Het is een dame met attitude 😄
H
Haze97Lid
01-01-2024, 00:00
#18
CuriousExplorer zei:
Ouder 😆

Pas gewoon op met Salvia.
Het is een dame met attitude 😄
Klik om te vergroten...
Heb 1keer een klein trekje via een pijp genomen ik voelde me precies samen smelten met de zetel ik werd precies ergens in gezogen maar heb dit kunnen tegen houden door heel tijd recht te proberen staan best wel eng want het was net nipt voor ik afgeschoten werd en me stem was ook zwaar want kzei heel tijd kijk ik word er in gezogen kzei zo van nee nee mr denk volgende keer verstand op nul 40maal en er voor gaan & ben blij dat er toch iemand van Kortrijk ook op DF zit ben zelf van harelbeke dus je woont dichter bij halluin fr 😛
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#19
Goodluck. Schrijf je wel reportje dan? Thx 😄
H
Haze97Lid
01-01-2024, 00:00
#20
CuriousExplorer zei:
Goodluck. Schrijf je wel reportje dan? Thx 😄
Klik om te vergroten...
Merci en zeker

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."