#1
Ja, dat is een goeie dosis voor een begin. Zelf kan ik niet mediteren, maar ik weet van op dit forum dat er genoeg mensen het doen op zo'n dosis iig.
Heb je daar nuchter ook ervaring mee? Dat maakt het makkelijker tijdens een trip. Kom je er eenmaal goed in dan is het juist veel makkelijker om te mediteren als je wat tript. In mijn ervaring dan.
Ik ervaar meditatie op truffels en paddo's altijd als super intens. Het kan je trip heel snel next level maken.Ja zeker! Ik mediteer regelmatig nuchter samen met mijn partner, we hebben het vorige maand voor het eerst op lsd geprobeerd en dat was een hele fijne ervaring.
dus gaan het nu dan een keer op de truffles proberen 😬
Als je 1 kop wilt zet je gewoon water voor 1 kop. Iets meer omdat er nog wat weg kookt. Daar gooi je de 15 gram truffels in. Elk de helft van die kop en je hebt beiden 7,5 gram truffels binnen. Wil je beiden een hele kop dan zet je water voor 2 koppen thee en gooi je daar de 15 gram in.Hi!
Vraagje, hoe precies zet je truffle thee? En dan gaat het me meer om de dosis die je dan drinkt.
Ik ben van plan vanuit 15g truffles thee te maken en dit met iemand te delen. Maar stel je zet 1 kop heb je waarschijnlijk nog heel veel over. Geeft die ene kop dan ook het zelfde effect als dat je 7,5g truffles zou eten?
Of moet je meerdere koppen drinken achter elkaar? (Ik heb het nu dan ook over een standaard kop grootte)
Zou je denken... Ik heb tientallen keren truffelthee gedronken en dat had elke keer effect.Heb je de truffels meegekookt met het water of niet?
Nee, ik heb een pan met water gekookt op laag vuur, toen van het vuur gehaald in 2 koppen geschonken en toen de truffles in een theefilter gedaan en dat in de koppen.Heb je de truffels meegekookt met het water of niet?
Nee, ik heb een pan met water gekookt op laag vuur, toen van het vuur gehaald in 2 koppen geschonken en toen de truffles in een theefilter gedaan en dat in de koppen.
voor 20/30 minuten laten staan citroensap erbij, geroerd nog even de truffles uitgeperst en opgedronken.
misschien dat ik nog iets fouts heb gedaan dan? 😅
Wat had je met de truffels zelf gedaan?
Is uiteraard goed om voorzichtig te zijn, maar 7,5 gram is wel heel weinig. Begrijp dat dit jullie dosis was? Daar zou ik ook amper wat van voelen behalve misschien wat stonedheid. Ik zou voor een eerste keer bijvoorbeeld 12-13 gram aanraden. Als je echt ervaring hebt met 300 ug LSD
Zelfs in de smartshop raden ze beginners vaak aan te beginnen met 7,5 gram. Nu is de TS geen beginner natuurlijk... Truffels kunnen van batch tot batch ook enorm verschillen. Als iemand die gevoelig blijkt te zijn voor de stof ook nog eens 15 gram zeer potente truffels neemt, dan kan dat mogelijk een hele nare ervaring worden.Misschien slecht advies..
Maar gewoon 15 gram nemen. Die hoeveelheid is niet voor niks wat ze is. Alles eronder resulteert altijd in net niet als ik trip reports lees.
Volgens mij is dit exact hoe het werkt. Maar er is hier nog geen wetenschappelijk onderzoek naar gedaan. Dus helemaal zeker weten doen we het niet. Lijkt mij wel het meest logisch/waarschijnlijk dat het zo werkt. Dat sommige mensen online alsnog zeggen dat 1-P of ALD-52 sterker is dan LSD komt doordat LSD nagenoeg altijd ondergedoseerd is vergeleken bij hoe het door dealers verkocht wordt (vaak als 200ug per zegel).Beetje off-topic, maar hoe zit dat dan met het verschil in gewicht tussen LSD analogen en LSD zelf?
LSD-25: 323.4 g/mol = 100%
ALD-52: 365.5 g/mol = 113%
1P-LSD: 379.5 g/mol = 117%
1cP-LSD: 391.5g/mol = 121%
1B-LSD: 393.5 g/mol = 122%
Dat zou betekenen dat je voor een 300ug ervaring 351ug 1P-LSD weg moet kauwen. Het geheel wordt nog onoverzichtelijk wanneer je erin meeneemt dat straat-LSD-25 meestal erg onder gedoseerd is. Dus eigenlijk kun je idd beter bij 1 soort blijven.
Ligt er aan hoe lang hij het binnen heeft gehouden maar denk niet dat hij veel effect zal ervaren. Je trip is al achter de rug toch?Hi vraagje, heb net weer truffles genomen ging erg goed, alleen de gene met wie ik t nam moest kotsen. En heeft na dat t binnen was vrijwel alles eruit gekotst krijg je dan nog een effect of helemaal niks meer?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."