Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsdmt? het rook gaat niet in de glas maar elangs

dmt? het rook gaat niet in de glas maar elangs

14 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik denk dat de fles nogal groot is in verhouding met het rietje dat je gebruikt en dat er daardoor te weinig lucht door de flessenhals de fles in stroomt.
Ik zou dus een kleinere fles gebruiken en geen rietje.
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#2
In mijn ervaring stinkt DMT niet. Ook niet als je het verbrandt in plaats van verdampt. Ik zou een bong kopen, en waar je normaal wiet plaatst plaats je het staalwol. Minder geklungel en genoeg luchttoevoer.
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
als ik dmt probeer te roken gaat het naast het glas en nie in het glas iemand een oplossing daarvoor of ?
K
KingLoadingLid
01-01-2024, 00:00
#4
Misschien kan je proberen om de dmt dieper in de fles te doen. De vlam hoeft de dmt gelukkig niet te raken wat scheelt.
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
KingLoading zei:
Misschien kan je proberen om de dmt dieper in de fles te doen. De vlam hoeft de dmt gelukkig niet te raken wat scheelt.
Klik om te vergroten...
zo ver mogelijk gedaan als ik kon het rook bleef ernaast gaan ‘ het gaat er alleen in als ik aan het rietje zuig ‘ ik dacht dat ik de kamer ook kon vullen zonder er direct aan te moeten lurken
K
KingLoadingLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hou je de fles altijd verticaal? Anders zou ik niks kunnen bedenken.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#7
Persoonlijk zou ik ook zorgen voor een wat chillere setting. Naar wat ik kan zien op de foto kan het allemaal nog wel wat behaaglijker. Van DMT word je echt heel gevoelig voor de omgeving waarin je je bevindt. Nu is sowieso het weer natuurlijk ook niet fantastisch, maar de beste plek is (vind ik) toch wel een rustig plekje in het bos. Je kan dus beter een mooie dag uitzoeken en even een kleedje ofzo meenemen. Dan is de kans op een prettige ervaring wat groter.
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Neo-Shulginist zei:
Persoonlijk zou ik ook zorgen voor een wat chillere setting. Naar wat ik kan zien op de foto kan het allemaal nog wel wat behaaglijker. Van DMT word je echt heel gevoelig voor de omgeving waarin je je bevindt. Nu is sowieso het weer natuurlijk ook niet fantastisch, maar de beste plek is (vind ik) toch wel een rustig plekje in het bos. Je kan dus beter een mooie dag uitzoeken en even een kleedje ofzo meenemen. Dan is de kans op een prettige ervaring wat groter.
Klik om te vergroten...


ja ik snap het’ ik heb er nu ook een stuk groter “rietje” in gedaan wel zo 3x zo dik dus ik denk da dat moet helpen zelf zal ik dit proberen en anders den kleiner flesje gebruiken dankje!’

en ik zal het gewoon in me tuin doen onder de heater of in me bed :) als het verdampte geur zo weer uit me kamer is ken ik het in me bed doen
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#9
Als de DMT een beetje verbrandt dan stinkt het als een malle en dat gebeurt snel dus in je bed.. misschien ook niet optimaal.
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Fles die ik gebruik ik ook behoorlijk groot.
image.jpg
Ik deed/doe een hoeveelheid 5meo-dmt op het staalwol, vervolgens prop ik het staalwol in de hals van de fles en zorg dat de 5meo-dmt aan de bovenkant zit. De bodem van de fles is vanaf nu de bovenkant, en de hals de onderkant, maar dat lijkt me vrij logisch 😋

Daarna verwarm ik het staalwol, ongeveer 7 cm boven een waxinelichtje, terwijl ik zachtjes aan het rietje zuig, dit is het lastigste van het hele verhaal, vlam te dicht bij, vliegt alles in de fik, vlam te ver weg, gebeurd er niks, t is een beetje oefenenen.
Maar hoe dan ook, de rook verdwijnt zoizo in de fles.

De kamer met rook vullen zonder aan het rietje te zuigen lukt gewoon niet. Toch lukt het wel om eerst wat rook te verzamelen, en dan pas een goeie hit te nemen.
Succes de volgende keer.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hoe maak je een gaatje in die glazen fles?
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#12
🐺PsyTekz zei:
Hoe maak je een gaatje in die glazen fles?
Klik om te vergroten...
Een glasboor. Maar die had ik niet dus ik probeerde met een schroevendraaier een gat te maken wat resulteerde in een kapotte fles en een hand onder het bloed. Een bong als dit werkt het beste IMO, zonder gekloot. Het enige wat je hoeft te doen is staalwol erop leggen en daar de DMT in smelten. Via deze manier heb ik al breakthroughs op 20mg gehad.
www.zamnesia.nl

Glazen Bong Handmodel

De Glass Bong Handmodel is een lieve kleine wietbrander voor de fanatieke gebruiker van pure marihuana. Slechts 13 centimeter groot, maar met een grote ronde waterkom en een carburateur gaatje om die extra kick te leveren. Wat groene decoratie is bijna verplicht (sommige mensen met rode oogjes...
www.zamnesia.nl www.zamnesia.nl
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Zeelanddude zei:
Fles die ik gebruik ik ook behoorlijk groot.
Bekijk bijlage 13196
Ik deed/doe een hoeveelheid 5meo-dmt op het staalwol, vervolgens prop ik het staalwol in de hals van de fles en zorg dat de 5meo-dmt aan de bovenkant zit. De bodem van de fles is vanaf nu de bovenkant, en de hals de onderkant, maar dat lijkt me vrij logisch 😋

Daarna verwarm ik het staalwol, ongeveer 7 cm boven een waxinelichtje, terwijl ik zachtjes aan het rietje zuig, dit is het lastigste van het hele verhaal, vlam te dicht bij, vliegt alles in de fik, vlam te ver weg, gebeurd er niks, t is een beetje oefenenen.
Maar hoe dan ook, de rook verdwijnt zoizo in de fles.

De kamer met rook vullen zonder aan het rietje te zuigen lukt gewoon niet. Toch lukt het wel om eerst wat rook te verzamelen, en dan pas een goeie hit te nemen.
Succes de volgende keer.
Klik om te vergroten...


tog maar een vape besteld erbij maar :)
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#14
mitchieee zei:
tog maar een vape besteld erbij maar :)
Klik om te vergroten...
Ah ja, dat kan ook, maar eigen bouwwerken zijn toch veel leuker joh 😛
🐺PsyTekz zei:
Hoe maak je een gaatje in die glazen fles?
Klik om te vergroten...
Glasboortje, 4€ bij een bouwmarkt. In een accutol, niet al te snel laten draaien en goed koelen. Ik heb het in de de keuken onder de kraan gedaan, met de kraan heel klein beetje open. Ging vrij makkelijk
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Zeelanddude zei:
Ah ja, dat kan ook, maar eigen bouwwerken zijn toch veel leuker joh 😛

Glasboortje, 4€ bij een bouwmarkt. In een accutol, niet al te snel laten draaien en goed koelen. Ik heb het in de de keuken onder de kraan gedaan, met de kraan heel klein beetje open. Ging vrij makkelijk
Klik om te vergroten...
dat is zeker zo!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."