Fles die ik gebruik ik ook behoorlijk groot.

Ik deed/doe een hoeveelheid 5meo-dmt op het staalwol, vervolgens prop ik het staalwol in de hals van de fles en zorg dat de 5meo-dmt aan de bovenkant zit.
De bodem van de fles is vanaf nu de bovenkant, en de hals de onderkant, maar dat lijkt me vrij logisch 😋
Daarna verwarm ik het staalwol, ongeveer 7 cm boven een waxinelichtje, terwijl ik zachtjes aan het rietje zuig, dit is het lastigste van het hele verhaal, vlam te dicht bij, vliegt alles in de fik, vlam te ver weg, gebeurd er niks, t is een beetje oefenenen.
Maar hoe dan ook, de rook verdwijnt zoizo in de fles.
De kamer met rook vullen zonder aan het rietje te zuigen lukt gewoon niet. Toch lukt het wel om eerst wat rook te verzamelen, en dan pas een goeie hit te nemen.
Succes de volgende keer.